abene Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nå er det slutt på gratis bruk av kontorpakken. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Æsj, det var synd. Særlig at det ikke går an å oppgradere, får håpe det er en snedig funksjon som gjør at Outlook kan eksportere alle e-post-kontoene og importere igjen senere. Uansett, er det mulig å laste ned 60-dageren og legge inn kjøpt lisens på den? Jeg har ikke DVD-drev på PCen min, og ikke umiddelbar tilgang til et heller ... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110524 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Du kan ta backup av .PST fila til kontoen. Denne linken burde gi en del innsikt: http://support.microsoft.com/kb/287070 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ja, jeg har gjort det. Holder på å installere Office 2010 Academic nå. Kjøpte like greit Windows 7 Prof. i samme slengen, så nå har jeg helt fersk maskin, snart med Win7 og Office 2010. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå