Titten Tei Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg er på utikk etter en kabel til mini pc. I den ene enden skal det være usb-ende,(mini pc) mens i den andre skal være klips(slik som man setter inni veggen for å få tilkobling til nett) Kan noen hjelpe meg med hvor jeg kan få tak i det? Ser frem til et raskt og forhåpentligvis posiitvt svar Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tviler på at det finnes, iverfall ikke uten en boks i mellom for å gjøre nettverkssignalet om til noe pcen sin usb forstår. Dessuten er dette feilpostet. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 hvorfor kan du ikke bruke vanlit TP kabel? det er vel en slik ingang på pc'en? eller er det en grunn for at du absolutt vil bruke usb? Lenke til kommentar
Titten Tei Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Har en Asus Ee mini-pc 1008 HA og på den er det kun USB-inngang Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Sikker? Kan hende nettverksporten er gjemt under en luke på en av sidene? Lenke til kommentar
Titten Tei Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Sikker? Kan hende nettverksporten er gjemt under en luke på en av sidene? Ble egentlig litt småflau nå. Har hatt pc i ett år og fant den nettverksporten først nå. Ligger riktignok gjemti egen liten luke, men........ Uansett takker Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 tenkte meg det.. har vel egentlig aldri vært borti en pc uten slik inngang.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Selv om trådstarter fant en annen løsning, er det verdt å nevne at det finnes produkter lik det han opprinnelig spurte etter: Dette adapteret, for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå