Enceladus Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen ganger forsvinner denne menyen i nettleseren: Det blir da seende slik ut: Hvordan får jeg tilbake denne menyen uten å måtte starte nettleseren på nytt? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Høyreklikk på "Firefox" på oppgavelinja og velg "maximize"? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skjer iblandt for meg også, men heldigvis ikke så ofte. Tror det er compiz som ikke henger helt med. Jeg har lagt inn "compiz fusion icon" slik at den ligger i systray, og høyreklikker på den og velger "reload window manager". Det finnes helt sikkert en kommando som gjøre samme nytten fra terminalen (lag et script som kjører kommandoen og lag en quicklaunch til scriptet i docky / på gnome-panelet, så er det kjapt å fikse det hvis det skjer ofte). Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Vil ikke en oppdatering trolig fikse dette etterhvert da? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Forhåpentligvis, med mindre du er avhengig av skrivebordseffekter er det bare å skru dem av så slipper du problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå