NuB Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Har nettopp fått en Microsoft Sidewinder Precision 2. den brukes kun i forbindelse med flying i Battlefield1942. Softwaren til stikka starter opp hver gang Windows starter (selv om den ikke er å se i Oppstart-folderen). Kan ikke se poenget med det, å kjøre et eget program bare for den relativt begrensede bruken (svinge hit og dit, skyte og gasse). Mest irriterende er dette system tray-ikonet som dukker opp ved hver oppstart. "Hide Taskbar Icon" er et alternativ ved høyreklikking av ikonet, men det funkjer bare for den gjeldende Windows-session. Jeg har allerede en skog av ikoner der, selv om jeg prøver å begrense det til de som er nødvendige. Tror snart jeg sprekker pga alle de arrogante software-produsentene som synes å tro at brukerne bare bruker deres lille program, ihvertfall at det programmet står i en slags særstilling. De må jo skjønne at folk flest har mange titalls programmer og ikke nødvendigvis ønsker automatisk oppstart av alt, startmeny-kaos og en jungel av ikoner. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 skriv msconfig i kjør så kan du fjerne oppstarten av endel proggrammer Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 MÅ du legge inn softwaren da?? Jeg har samme stikka, og bruker den kun til FS2002, og jeg har ikke lagt inn noe saftware. Fungerer utmerket det. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 XP. Stemmer, msconfig. Har ordnet med ligende ting før. Trenger vel kanskje ikke softwaren nei. Skal uansett bytte den i en force feedback modell i morgen (fikk feil vare), gidder ikke legge inn program til den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå