Gå til innhold

Sidewinder-joystick: Fjerne system tray ikon

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått en Microsoft Sidewinder Precision 2. den brukes kun i forbindelse med flying i Battlefield1942. Softwaren til stikka starter opp hver gang Windows starter (selv om den ikke er å se i Oppstart-folderen). Kan ikke se poenget med det, å kjøre et eget program bare for den relativt begrensede bruken (svinge hit og dit, skyte og gasse).

Mest irriterende er dette system tray-ikonet som dukker opp ved hver oppstart. "Hide Taskbar Icon" er et alternativ ved høyreklikking av ikonet, men det funkjer bare for den gjeldende Windows-session. Jeg har allerede en skog av ikoner der, selv om jeg prøver å begrense det til de som er nødvendige.

Tror snart jeg sprekker pga alle de arrogante software-produsentene som synes å tro at brukerne bare bruker deres lille program, ihvertfall at det programmet står i en slags særstilling. De må jo skjønne at folk flest har mange titalls programmer og ikke nødvendigvis ønsker automatisk oppstart av alt, startmeny-kaos og en jungel av ikoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XP. Stemmer, msconfig. Har ordnet med ligende ting før. Trenger vel kanskje ikke softwaren nei. Skal uansett bytte den i en force feedback modell i morgen (fikk feil vare), gidder ikke legge inn program til den da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...