Pokey Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 men er MYE mindre og har bedre batterilevetid. Operativsystemet er en fordel eller ulempe, behovet for iTunes er en ulempe. ..ja for jo mindre ting er jo bedre er de. MP3-spillere skal være små, datamaskiner skal ikke. Å sammenligne blir bare retardert. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 last.fm funker helt perfekt her. men iPod scrobbling fungerer såvidt meg bekjent ikke i Clementine. ikke ifølge utviklerne iallfall. så om det funker hos deg, så har du oppdaga no vi andre ikke er bekjent med, hehe. Aha! Var det det du mente. :-) Nei, det har jeg ikke testa. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Trekker den konklusjonen at disse mp3-spillerne er testet med andre øreplugger enn de som følger med som standard. Blir ikke dette litt feil i en test? Bit-tech tester feks kabinetter til pc-er uten å legge til vifter, fordi det er et produkt som i sin helhet fra butikken testes, og da kan man jo ikke legge til andre ting? Syns dette blir rart, men bra at det blir nevnt i teksten, dog ikke i konklusjonen men. Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Trekker den konklusjonen at disse mp3-spillerne er testet med andre øreplugger enn de som følger med som standard. Blir ikke dette litt feil i en test? Bit-tech tester feks kabinetter til pc-er uten å legge til vifter, fordi det er et produkt som i sin helhet fra butikken testes, og da kan man jo ikke legge til andre ting? Syns dette blir rart, men bra at det blir nevnt i teksten, dog ikke i konklusjonen men. Hvis man ikke gjør det, tester man jo i realiteten bare ørepluggene når man tester lyden. De medfølgende ørepluggene vil nesten alltid være den begrensende faktoren på lyd. Alle som er opptatt av lydkvaliteten når de kjøper en musikkspiller, har egne øreplugger. Vurderingen av lydkvalitet ville vært verdiløs for alle andre enn dem som ikke bryr seg om lyd hvis man brukte de hvite proppene. Etter mitt syn er det eneste riktige å teste med gode plugger, men man bør naturligvis også kommentere de medfølgende slik at man får inntrykk av alt som er i pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg