Gå til innhold

Medal of Honor vs. Call of duty: Black Ops - Hva skal du game?

62 stemmer

1. 1. Skal du game MoH eller CoD?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er egentlig deres verdict av Moh? Noen sier det er ossum, andre sier det er dårlig, mens resten kaller det call of honour; Bad company

Spilte betaen for så å bestemme meg for å ikke kjøpe det. Syns det var for "fast-paced" for den typen gameplay.

Lenke til kommentar

Det morsomme er at Medal of Honor kom først og ble verdig populært. Call of Duty kom flere år senere og kopierte Medal of Honor så til de grader. Mange år senere fokuserte Call of Duty på moderne tid. Medal of Honor tok en reboot og flyttet handlingen til moderne tid, og resultatet ble at folk kritiserer dem for å kopiere Call of Duty. Folk er rare. :p

Cod kopierte vel moh mest i det første spillet, kanskje ikke så rart da infinityward tidligere var en opprørsgruppe fra (EA?) da som lagde moh(Nå har også det samme skjedd med IW og det har blitt opprettet et annet selvskap på samme måten(Respawn Entertainement?)) . Cod 2 syntes iallefall jeg var veldig anderledes og det har senere utviklet seg i en veldig forskjellig retning. Jeg likte moh, men jeg likte ikke de tingene som var veldig like bfbc2. derrimot syntes jeg det var bra at det var mye mer action, og ikke så mye løping før du treffer fienden som i bc2. Det minnet meg mer om cod, men ble fortsatt en helt annderledes følelse.

Lest en del reviews(se første post for liste med lenke til reviews), ser ikke ut til at MoH har levert... og at alle vet at Black Ops kommer neste mnd (og at det spillet lever litt på MW2(som var er veldig bra spill), bare håper det innfrir)

Det er nok veldig mange som kommer til å kjøpe Black Ops bare fordi det heter "Call of Duty" og aldri har spillt noe FPS fra Treyarch før.

Selvfølgelig lever det litt på mw2. WaW levde også en del på cod4. Når IW gjør det bra, så får Treyarch samme responsen når de gir ut neste spill bare fordi det også heter cod. Hvis Treyarch gjør det veldig bra, kommer også IW til å tjene på det hvis de slipper ett nytt spill senere.

Jeg kommer fremdeles til å spille mw2 en god stund fremover tror jeg. Skjønner ærlig talt ikke hvor all hatinga kommer fra. Vil man ha et rent fps-spill så spill Quake eller CS, det er ikke objektivt sett negativt med et spill som byr på "mer". Det eneste problemet med mw2 er mangelen på dedikerte servere (imba våpen finnes i alle spill).

cod 4 hadde også "imba våpen" som p90 som folk klagde på. Men som du sier, det hadde dedis, og da gikk det bra. Det var servere der det var forbudt å bruke grenade launcher, martyrdom og juggernaut. Og siden der var dedis, ble det også promod, som tok bort mange våpen.

Tror dette ble litt langt, så jeg beglager det..

Lenke til kommentar

Det morsomme er at Medal of Honor kom først og ble verdig populært. Call of Duty kom flere år senere og kopierte Medal of Honor så til de grader. Mange år senere fokuserte Call of Duty på moderne tid. Medal of Honor tok en reboot og flyttet handlingen til moderne tid, og resultatet ble at folk kritiserer dem for å kopiere Call of Duty. Folk er rare. :p

så du man kopierer når man lager et spill om 2. verdenskrig? LOL. du kan ikke sammenligne de to fordi de er helt to forskjellige spill i måten man spiller det på. CoD er mye mer fast-paced. og mer urealistisk XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...