Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Konstant problem med lag i spill

Anbefalte innlegg

Jeg har en litt eldre laptop, som kostet ganske mye da jeg kjøpte den. Jeg har nå plutselig problemer med at når jeg kjører spill går den fra å kjøre de helt fint, til å lagge mye i noen sekunder og så tilbake til å kjøre fint igjen. Sånn skifter det hele tiden ca vært 5-10 sec.

Specs:

Windows 7 Ultimate 64-bit

Intel® Core2 Duo CPU T9600 @ 2.80GHz

4GB Ram

NVIDIA GeForce 8800M GTX

Jeg har prøvd disse spillene: WoW, Dekaron, Battlefield 2, Battlefield: Bad Company 2, Left 4 Dead, Left 4 Dead 2, Counter Strike: Source og Minecraft.

Jeg har kjørt alle disse spillene utenom L4D/L4D2 før, da ble disse kjørt mellom medium og high, som dere ser er gamle spill som WoW, Dekaron og BF2 med i listen over spill, PCen greier heller ikke kjøre disse på low uten å få denne laggen omtrent vært 10 sec.

Sjekket system performance og resource monitor, merket at CPU'en min går veldig høyt vær gang jeg kjører noe av spill, og at "maximum frequency" i resource monitor er mellom 85%-100% konstant?

Slenger inn et screenshot av CPU-Z og hva som skjer i performance tab når jeg er inne i spillet som vedlegg så dere kan se om dere ser noe merkelig der. Det screenshottet fra performance er tatt fra jeg kjørte Battlefield 2 på low på alt, jeg går inn i spillet da den går opp, å når jeg avslutter går den helt ned, ser ingen grunn til at min CPU skal bruke så mye kapasitet på battlefield 2?

Håper noen kan hjelpe, er utrolig irriterende at jeg ikke kan spille noe som helst :(

post-127879-1286866211,6283_thumb.png

post-127879-1286866348,5713_thumb.png

Endret av Sander92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...