macbaa Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har en Alpine ida-x200 spiller. med både usb inngang å sånn stor ipod inngang. så jeg kjøpte denne overgangen: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=568&katid=634&mid=m436&id=&vn=736&stortbilde=ok. men når jeg plugget den i baksiden av spilleren kom det ingen lyd. jeg har prøvd me en slik å en vanlig aux kabel. ingen funket. hva kan være problemet? den passet i inngangen på baksiden å det står aux i skjermen framme. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har du satt spilleren til AUX da?? Lenke til kommentar
macbaa Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Har du satt spilleren til AUX da?? Hva mener du?, jeg trykker på spilleren framme til det kommet AUX, den har å noe som heter digtial aux Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tror du må aktivere i innstillinger på spiller. Digital aux er ihvertfall den kabelen ikke for, den er for analog. (Og ifølge bilradiospesialisten så er den veldig kraftig ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå