b-real Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Brukeren |MuV| på #hw.no@undernet fant denne adressa: http://www.fuckyou.no Dette er vel kanskje et brudd på rettigheter og greier eller? En kjapp søk på "Domenesøk" til høyre i bildet deres nå kan dere søke eieren av fuckyou.no og dere kan kontakte han via det. Er ikke ute etter å henge ut navn eller noe. Og pliz ikke gjør det folkens. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Haha! Der har vi en som har _litt_ for lite å gjøre i ferien. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det er da vel ikke så veldig mye arbeid å gjøre slikt? Resolved 217.77.34.213 to fuckyou.no Resolved 217.77.34.213 to hardware.no Man stiller inn at fuckyou.no skal peke til samme ip som hardware.no Men poenget kan man vel stille spørsmål ved. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Og en screenie: http://www.b-real.net/pix/fuckyou.no.jpg Og fyren liker IBM og linux Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Patetisk. Noen har for mye penger å bruke... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Patetisk. Noen har for mye penger å bruke... Jeg tror nesten jeg vil forsvare denne personen. At noen regger fuckyou.no er vel greit nok synes jeg. Ett .no domene koster da ikke mye penger. Hvis man skal kalle den personen patetisk, hva skal man da kalle de folka som kjøper seg shell og bruker slike irc-hoster: pimp.my.bitches.bz min.floppy.rocker.din.cdbrenner.net OMG.PLZ.STFU.LAMER.WHINE.WHINE.0H.NO dont.call.me.a.motherfucker.M0THERFUCKER.org I min mening så er det mer patetisk. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Patetisk. Noen har for mye penger å bruke... Jeg tror nesten jeg vil forsvare denne personen. At noen regger fuckyou.no er vel greit nok synes jeg. Ett .no domene koster da ikke mye penger. Hvis man skal kalle den personen patetisk, hva skal man da kalle de folka som kjøper seg shell og bruker slike irc-hoster: pimp.my.bitches.bz min.floppy.rocker.din.cdbrenner.net OMG.PLZ.STFU.LAMER.WHINE.WHINE.0H.NO dont.call.me.a.motherfucker.M0THERFUCKER.org I min mening så er det mer patetisk. At andre er mer patetiske eller håpløse er ingen unnskyldning for å gjøre meningsløse ting. Forstår ikke helt hva man vil frem til ved å regge et slikt domene og viderekoble det til hw.no. Slike ting synes jeg rett og slett bare er patetisk. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 at det peker til hw.no er vel teit hvis det er kun gjort for å "plage", men kanskje det har ett formål? Kanskje det har skjedd ved en feil? Men jeg vet ikke Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Kan jo bare hende han ikke har fått opp sin egen side enda og bare ville "peke" domenet et sted. Uansett burde Hardware.no overse det og ikke gjøre noe mer ut av det... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hehehe. Kamerat. Men du må inrømme at slike ting er litt vittige i starten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå