Ernie Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 [Ernie85 peker på topic] ja, hvordan gjør man det? Har litt problemer med å komme inn på windows update og hotmail så jeg har funnet ut at reinstallasjon er beste løsning. How? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Windows-update? Edit: Først må du uninstallere da og det gjør du jo på Kontrollpanel, under Legg til/fjern Programmer -> Legg til/fjern Windows Komponenter. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Windows-update?kommer ikke inn der Active-X kontrollen funker ikke helt... Får en feilmelding om at "Du kan ikke kjøre Active-X kontrolleren på denne siden med gjeldene instillinger. Dette kan føre til at siden ikke kan vises som den skal". Den kommer selv om jeg bruker standard instillinger... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Kommer du inn her? Isåfall kan du søke etter IE der og laste ned den installer saken. Edit: Fant .exe fila her. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Sleng dem over i sikker 'trusted-zone'...sett nestlaveste nivå Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Sleng dem over i sikker 'trusted-zone'...sett nestlaveste nivåTro meg, her trengs det en reinstallasjon Lenke til kommentar
eiga Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Sleng dem over i sikker 'trusted-zone'...sett nestlaveste nivåTro meg, her trengs det en reinstallasjon Da kan ha prøve dette først(win2000, vet ikke for andre) Fra promt(case sensitiv): rundll32 setupwbv.dll,IE6Maintenance eller IE5Maintenance om det er versjonen. Gi tilbakemelding på resultat...venter i spenning. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Sleng dem over i sikker 'trusted-zone'...sett nestlaveste nivåTro meg, her trengs det en reinstallasjon Da kan ha prøve dette først(win2000, vet ikke for andre) Fra promt(case sensitiv): rundll32 setupwbv.dll,IE6Maintenance eller IE5Maintenance om det er versjonen. Gi tilbakemelding på resultat...venter i spenning. "Feil ved innlasting av setupwbv.dll. Den angitte modulen ble ikke funnet". Overrasker meg egentlig ikke siden jeg har XP. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Tror XP har støtte for samme reperasjon i kontrollpanel eller add/remove...har ikke XP og kan ikke fortelle nøyaktig hvor du finner den. Kanskje en google? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Kommer du inn her?Isåfall kan du søke etter IE der og laste ned den installer saken. Edit: Fant .exe fila her. "Oppdaget at en nyere versjon av Internet Explorer allerede er installert på maskinen. Kan ikke fortsette." Så de funker ikke. Tror jeg må ha vekk IE 6.0 først før jeg kan installere den igjen... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Les den første posten min Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Tror XP har støtte for samme reperasjon i kontrollpanel eller add/remove...har ikke XP og kan ikke fortelle nøyaktig hvor du finner den. Kanskje en google? I XP kan du fjerne IE ikonet på skrivebordet, men det hjelper ikke mer enn det... Edit: Kontrollpanel, under Legg til/fjern Programmer -> Legg til/fjern Windows Komponenter <-- fjerner bare ikonet fra skrivebordet og ingenting mer Lenke til kommentar
eiga Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Fant denne kommandoen fra google(Ha XP cd'n klar): Promt: rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%Infie.inf Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 noen som kjenner til hvor man får tak i selve ActiveX greia, tror det er der feilen ligger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå