Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Intressert i en fyr, men tør ikke ta første steget...

Anbefalte innlegg

En jeg har visst om lenge har tatt kontakt med meg via en nettside. Han virker interessert, men kommer bare med vage, humoristiske tilnærmelser. Er det jeg som er tjukk i hue, eller burde jeg spørre rett ut om en date? Er litt redd for å virke desperat, er ikke slettes ikke det, men fyren er kjekk og virker grei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En jeg har visst om lenge har tatt kontakt med meg via en nettside. Han virker interessert, men kommer bare med vage, humoristiske tilnærmelser. Er det jeg som er tjukk i hue, eller burde jeg spørre rett ut om en date? Er litt redd for å virke desperat, er ikke slettes ikke det, men fyren er kjekk og virker grei :)

Ikke bruk ordet date, for da følger det med et forventningspress, og blir fort kleint. Spørr heller om en filmkveld, eller å lage no mat sammen f.eks

• Liker 4
Lenke til kommentar

Bare spør ham rett ut om han har lyst til å møte deg en dag :)

Dersom han er positiv til det, så kan du jo bare be han over på en film en kveld? Hvis dere snakker sammen og det kommer fram at han kjeder seg eller ikke gjør noe spesielt kan du jo bare spørre ham om han har lyst til å finne på noe sammen med deg :) Ikke vær redd for å være litt frampå, på den måten får du fort greie på om han liker deg tilbake :)

Lenke til kommentar

Ja,har du gjort det nå?

Nei, har ikke turt ennå :no:

Hvor blir det av motet mitt???

hva har du å tape? alt du spør om en er å gjøre noe sammen. ikke at du liker ham. man kanskje viser som oftest fordi man vil bli bedre kjent. en dag sammen hadde vært perfekt. og hvis han kontaktet DEG, er jo et tegn på at åpenbart vil han ihvertfall ble mer kjent med deg. så vidt jeg vet, snakker man ikke plutselig med noen. og forresten, hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...