oddgeira Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Nå i høst har strømknappen på N1 delvis sluttet å virke, av og til fungerer den. Jeg har lest på andre forumer og på googles eget android/N1 forum. Der har andre N1 eier byttet telefonen mot en ny. Siden jeg gråimporterte min N1 er jeg usikker på hvilken tilbakemelding Google/htc gir. Jeg lurer på om det er noen andre som har tatt konktakt med google/htc og om de har fått byttet sin telefon. Det skal vel være 1års internasjonal garanti. Regner med at det er flere som har opplevd eller opplever det samme problemet med strømknappen. det finnes selvsagt programmer som gjør det mulig å vekke telefonen opp med kula. De som kjøpte av ludo/onecall (tror det var de som solgte Nexus one en liten stund, har vel norsk garanti. Men når N1 alldri var lansert offisielt av google/htc hvordan vil de som kjøpte sin N1 av ludo/onecall få sin reparert erstattet? Hadde ludo/onecall en "avtale"?? Vil jeg (N1 eiere i Norge) få erstattet/reparert min telefon? Endret 14. oktober 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
belenix Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er vel HTC UK som har service/support i vår del av verden, Europa. http://www.htc.com/www/support/nexusone/ Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Er vel HTC UK som har service/support i vår del av verden, Europa. http://www.htc.com/www/support/nexusone/ Det vet jeg. Men er det noen som har gråimportert og fått byttet/reparert telefonen? Vil de i det hele tatt bytte/reparere telefonen? (med gråimportert mener jeg kjøp av varer som ikke er lansert i Norge eller som selges direkte til norske kunder. For at vi skal få den varen bruker vi en amerikansk eller en adresse i det landet der varen selges til) Lenke til kommentar
ekun Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er vel HTC UK som har service/support i vår del av verden, Europa. http://www.htc.com/www/support/nexusone/ Det vet jeg. Men er det noen som har gråimportert og fått byttet/reparert telefonen? Vil de i det hele tatt bytte/reparere telefonen? (med gråimportert mener jeg kjøp av varer som ikke er lansert i Norge eller som selges direkte til norske kunder. For at vi skal få den varen bruker vi en amerikansk eller en adresse i det landet der varen selges til) Ja, de vil reparere den det er bare å ringe det britiske nr for så å booke repair der. Det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Før du sender den inn så ville jeg prøvd å ta av dekselet og blåse litt innunder strømknappen. Strømknappen på min N1 var litt dodgy en periode, så blåse jeg vekk støv og den har fungert flott siden. Har hatt telefonen siden januar forresten. Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Da er HTC kontaktet. Virket som det ikke var noe problem med at jeg bor i Norge. Kan noen anbefale en sikker og god måte å sende mobilen på? Veldig kjipt hvis en telefon til 3-4000 forsvinner/blir ødelagt/stjelt under frakt. Jeg sender den i den originale boksen (den er laget av kraftig papp) innpakket i papir. Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Da har N1 blitt reparert, og er så god som ny. De brukte ca en uke fra de mottok telefonen til DHL kom med den på døra. Lenke til kommentar
furra Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei! Jeg har tenkt til å sende inn min N1, og problemet er det samme som nevnt over - strømknappen. MEN, jeg har jo rootet den, tror dere dette kan bli et problem? mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå