Gå til innhold

Trenger nytt spill!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 18år gammel gutt som er på jakt etter et nytt spill jeg kan fordrive tiden min med. Har tidligere spilt spill som WoW og CS. Nå er jeg på jakt etter et nytt "skikkelig" spill som kan spilles et stund uten at man blir lei. Vil gjerne kunne spiller med venner over nett eller LAN. Har dere noen ideer? :D

På forhånd takk!

Mvh. Dats

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

X3 - Terran Conflict..

http://store.steampowered.com/app/2820/ <== 20 Euro her..

Singleplayer space-empire building.

Selv nærmer jeg meg 600 timer nå.. Klart ett av de aller beste spillene jeg har prøvd, i de tredve årene jeg har hatt det som hobby.

Bittelitt vansklig i starten med høy lærekurve, men kommer du over kneiken, så har du ett kanonspill som du vil spille veldig lenge.

Fantastisk bra community på www.egosoft.com som også alltid er behjelpelig, om du lurer på noe så får du som oftest svar innen ett eller to muinutt på forumet der.

Kom også ut en X - Superbox forrige uke..

Det inneholder X3-TC, og de 4 forgjengerene..

(X3: Terran Conflict, X3: Reunion, X2: The Threat, X: Beyond the Frontier , X: Tension)

Men anbefaler deg og hoppe rett på siste versjonen.

Historien i spillet, er ikke så viktig - iforhold til historien om deg selv som du lager underveis når du spiller.

Kunne kanskje følt det annerledes, om jeg hadde oppdaget serien før på X2, siden masse av fanhistoriene skrevet om universet, ofte drar inn figurene fra tidligere spill, som kontakter o.l. - men synes ikke at det er de jeg husker selv, nå når jeg spiller siste versjonen.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...