largem Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 jeg dreiv med en jente i ca 3 uker i sommer, men nå maser hun, og vill finne på noe med meg, g snakke med meg. jeg vil ikke ha noe med hun å gjøre lengre i det hele tatt. ikke som venn ingen ting. jeg liker ikke jenta i det hele tatt. etter jeg ble bedre kjent med hun. hva skal jeg si til hun. vill liksom ikke være slem heller. men nok er nok. syntes det er flaut for treffer henne så og si hver dag, til og fra skolen. kan vel si at jeg er 18 og ho 16. hi er rett og slett barnslig i forhold. alle kompisene mine syntes ho er fæl nå og det samme føler jeg. hva kan jeg gjøre for å få slutt på masingen ? :O Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sett FB-statusen din som opptatt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Var der selv i sommer, likte ei jente drit godt, før hun klagde over at jeg var for lite barnslig... ikke snakket med jentungen siden så og si Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ville prøvd å bare si akkurat det du synes om henne, det vil nok definitivt få slutt på all maset ifra henne. At hun blir såret får nå bare være. Litt brutalt men men. Lenke til kommentar
largem Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Ville prøvd å bare si akkurat det du synes om henne, det vil nok definitivt få slutt på all maset ifra henne. At hun blir såret får nå bare være. Litt brutalt men men. jeg skrev "faen slutt å mas" og stod og hold hender med en venninde foran ho :L så nå er ho sur på meg og ikke vil snakke med meg ^^ var bedre og bare si som det var (y) Lenke til kommentar
dkny Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hm. Akkurat det synes jeg var litt overkill, kan ikke si du "sa det som det var" på den måten. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er det en sammenheng mellom at kompisene dine synes hun er fæl og at du nå også synes det? Hvis nei, hvorfor var du med henne i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er det en sammenheng mellom at kompisene dine synes hun er fæl og at du nå også synes det? Hvis nei, hvorfor var du med henne i utgangspunktet? Largem skrev: jeg liker ikke jenta i det hele tatt. etter jeg ble bedre kjent med hun. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Den skjønner jeg, men nå er hun plutselig fæl i tillegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå