MonaH Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Hvor/hvordan taster jeg *#006# på N8 (eller er det *#06#) Skulle hatt opp serenummer. Står noe på telefonen, men det er så smått så jeg ser det ikke. Endret 11. oktober 2010 av MonaH Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nå har ikke jeg en N8, men på android og på tidligere symbian går du bare dit du går for å taste inn ett nummer for å ringe og trykker *#06# Lenke til kommentar
osmano Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvor/hvordan taster jeg *#006# på N8 (eller er det *#06#) Skulle hatt opp serenummer. Står noe på telefonen, men det er så smått så jeg ser det ikke. Har du ikke et vanlig telefontastatur på skjermen når du skal ringe? *#06# gir deg IMEI-nummeret. Regner med at det var det du var ute etter. Du skal ha alle tegn du trenger på det tastaturet du bruker når du skla slå et telefonnummer Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg brukte en 0 for mye, derfor kom det ikke opp noe.. Men det er serienummer jeg er ute etter.. Trenger det på nokias side.. ---------- Det står serienummer på skjermen med denne koden, så da er vel serie, og Imei det samme?? Endret 11. oktober 2010 av MonaH Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Det står serienummer på skjermen med denne koden, så da er vel serie, og Imei det samme?? Ja Endret 14. oktober 2010 av cyclo Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Takker, det har ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå