kalle80 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei! Jeg er en 18 år gammel gutt. Jeg har i det siste trent kondisjon en god del (for det meste 8 km), men jeg har fått smerter i spesielt venstre legg, men også litt i høyre. Det er nesten som en strekk, men tror ikke det er det. Det er bak til venstre i leggen. Er det noen som har en idé på hva det kan være? Takker for seriøse svar Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Spør du meg hørres det ut som en overbelastning. Hadde det samme i en arm (jeg lå og vred meg i smerter i 3-4 dager) Mitt tips er å ta det med ro en liten stund og holde leggen(e) varme hele tiden. Klipp gjerne hull i en ullsokk og tre den over leggen ) P.S ville unngått å gå i shorts når du har "varmerene" på leggene, ser nok litt dust ut mvh. Dats Lenke til kommentar
olasonn Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Jeg er en 18 år gammel gutt. Jeg har i det siste trent kondisjon en god del (for det meste 8 km), men jeg har fått smerter i spesielt venstre legg, men også litt i høyre. Det er nesten som en strekk, men tror ikke det er det. Det er bak til venstre i leggen. Er det noen som har en idé på hva det kan være? Takker for seriøse svar Hvordan skjedde det? Under løping? Lenke til kommentar
kalle80 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hei! Jeg er en 18 år gammel gutt. Jeg har i det siste trent kondisjon en god del (for det meste 8 km), men jeg har fått smerter i spesielt venstre legg, men også litt i høyre. Det er nesten som en strekk, men tror ikke det er det. Det er bak til venstre i leggen. Er det noen som har en idé på hva det kan være? Takker for seriøse svar Hvordan skjedde det? Under løping? Ja, etter jeg har jogget i ca et kvarter kommer smertene. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Beinhinnebetennelse? Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei! Jeg er en 18 år gammel gutt. Jeg har i det siste trent kondisjon en god del (for det meste 8 km), men jeg har fått smerter i spesielt venstre legg, men også litt i høyre. Det er nesten som en strekk, men tror ikke det er det. Det er bak til venstre i leggen. Er det noen som har en idé på hva det kan være? Takker for seriøse svar Hvordan skjedde det? Under løping? Ja, etter jeg har jogget i ca et kvarter kommer smertene. Bare bake i leggen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå