fiskebollebiff Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Må man oppgi riktig navn når man bor på hotel? eller kan man ta et vanlig navn- feks Per Hansen og bo litt ingkongnito, all betaling skjer selvfølgelig kontant. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Forskjellige policy fra hotel til hotel. Små motels o.l., de bryr seg nok lite. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Må man oppgi riktig navn når man bor på hotel? eller kan man ta et vanlig navn- feks Per Hansen og bo litt ingkongnito, all betaling skjer selvfølgelig kontant. Mange hoteller krever at du viser legitimasjon for å booke et rom så den biten blir nok litt tricky. Men som sagt ovenfor her, små moteller kan du nok prøve. Send en mail til det spesifikke hotellet, motellet du vil booke så får du sikkert info om hvordan de håndterer dette. Endret 12. oktober 2010 av vivastar 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som skal være utro? Da er det motell som er greia som nevnt tidligere, det aller gjør på film også Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som skal være utro? Da er det motell som er greia som nevnt tidligere, det aller gjør på film også Av en eller annen grunn tenkte jeg mer i retning av mord eller kidnapping når jeg leste tråden. Jaja maybe i'm just sick like that Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som skal være utro? Da er det motell som er greia som nevnt tidligere, det aller gjør på film også Hadde jeg i det heletatt klart og fått meg dame så hadde jeg ikke vært utro Er jo litt tøft å dra rundt uten at noen vet at du har vært der da, akuratt som på film 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Ey din mobbegris Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er det ikke vanlig at kjendiser gjør dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå