Gå til innhold

Noe miljø for Final Fantasy XIV her?

Anbefalte innlegg

noen andre som tester ut spillet?

viser seg at det er vanskelig å levle opp.

andre ting er kossen i hælv"#¤ får eg tak i oppgraderings kompendium til goldsmith med en Thaumaturge karakter..... skulle også vist kor eksakt "goldsmith" befinner seg. har en del ting å reparere. får heller ikkje fullført nokken quests grunnet udugelig karakter uten utdannelse innenfor gitte emner.

om det er en rev som vet noe om dette hadde det vert fint med et lite svar før eg brenner spillet..

ellers virker jo spillet bra:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bedre spørsmål er hvordan i helv... du klarte å lage en konto.

heh, vel, kan ikkje si at eg er en guru på kontoer som hører til slike spill, men eg fikk den ganske lett opp å gå. først registere på square enix sine sider, opprette konto, aktivere spillet, inn på spillet i konto legge til en karakter. muli du er nødt til å legge inn kort informasjon for at dette skal gå.

var i vertfall slik at du lager til det meste på den kontoen før du prøver å spille.

hørtes litt rotete ut dette, men det står litt om hvordan du går frem i manualen og litt under registreringen, vet det var noe tull der. er vel sånn det er med sånne typer spill

du får gjøre ett forsøk til :)

Lenke til kommentar

hmmm,, husker ikkje alt eg gjorde, for det var en del frem og tilbake,, siste steget var på services options, options list så character. men dette var etter bekreftelsen på payment.

var noe etter du har lagret bank informasjonen at du må bekrefte oppsettet under en annen "TAB"

er et rot hele greiene. tror eg var inne å trykte på det som gikk å trykke på.

Lenke til kommentar

Kjøpte FF XIV i dag pga. jeg er interessert i å finne ut hvordan spillet er osv.

På kortet som lå i coveret så står det at jeg skal registrere spillet på member.eu.square-enix.com noe jeg har gjort. Men jeg får ikke laget noen spillkonto på nettsiden. Skal dette lages i spillet?

Edit: Hadde visst bare registrert produktet. Har fått laget meg en konto og character, så nå skal spillet testes :)

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Kjøpte FF XIV i dag pga. jeg er interessert i å finne ut hvordan spillet er osv.

På kortet som lå i coveret så står det at jeg skal registrere spillet på member.eu.square-enix.com noe jeg har gjort. Men jeg får ikke laget noen spillkonto på nettsiden. Skal dette lages i spillet?

Edit: Hadde visst bare registrert produktet. Har fått laget meg en konto og character, så nå skal spillet testes :)

Vil anbefale du mekker deg en character på Wutai, har et norsk LS der med ca 60 medlemmer. Kjempe stas community ;)

Lenke til kommentar

Synes spillet virker veldig lovende!

Har jo nettopp blitt lansert og har ikke merket noen bugs eller feil enda. Kanskje litt vanskelig å starte opp pga. INGEN guidelines, men ellers er det et flott spill.

Jeg har aldri vært noen fan av Final Fantasy serien, men har spilt Final Fantasy III til Nintendo DS.

Liker at de prøver på noe originalt og ikke bare kopierer andre spill. Nå har jeg aldri spilt det forrige Final Fantasy Online, så litt usikker på hvor stor forskjell det er mellom disse to spillene.

Utrolig mange som er online og lett å få hjelp.

Lenke til kommentar

har spillt en god del timer denne uken og ting kommer seg:),, mener det er på wutai serveren.

eg har for det meste spillt solo, og 10 første levlingene gjorde eg med THM.

vet ikkje hel hva som er best. den måten som eg gjor det på får eg noe mer utbytte av lav level mob og samtidig henter inn mye shards og ingredienser som man trenger mye av når man tar opp flere yrker.

spillet er fengende, men man bruker mye tid på løping, og mobben har nesten ingen mellom ting. enten får du ikkje noe exp, eller så kommer det en feit dodo og kakker deg i bakken.

akkurat nå sliter eg med å komme meg videre før eg får oppgradert utstyret til THM. for å gjøre det må eg ha utstyret til goldsmith, skal den kunne lage høy-level utstyr trenger eg også å levle opp blacksmith. går litt rundt i ring. levler 7 forskjellige, men kommer til å satse på goldsmith og weever som proffesjon.

er det noen som hadde en gruppe det går an å joine?

spiller litt med noen kokker fra england, men der går d seint.

eg bruker xbox360 kontroll til spillet og det er meget behagelig. skulle hatt noen flere knapper, men den passer godt til dette spillet.

Endret av auto82
Lenke til kommentar

etter å ha spillt spillet en del. kan det sies at man bør bruke "leves" levling så ofte d går. her får du inn mye exp og gil. dette bør man gjøre spesiellt mye i starten for å få opp den fysiske styrken på karakteren. eg har litt bevisst ikkje gjort dette og heller satset på shard farming ved å høste inn fra lav level mobs.

tar ca 6-9 timer å skaffe 900+ shards av en sort, og dette fører også til dyre reperasjoner av utstyr.

har også fartet veldig mye fra by til by for å selge og kjøpe varer.

kan lett konkludere med at mange varer er overpriset til de grader.

derfor er det bedre å komme seg inn i en gruppe somer villig til å bytte handle.

vil du fort opp i lvl for å stikke ut og utforske er anbefalingen å først levle mest mulig opp med " crafting" først- sats på en god deø vitality for hvert lvl og fordel resten av poengene til den type "kriger" du vet du vil satse på.

les litt om de senere våpenene den klassen bruker, planlegg og bruk poengene deretter.

det er på en måte to sider våpen og armor drar nytte av som er " mørk" og "lys" gå spesifikk rettet mot tingene og klassen du kommer til å satse på.

liten liste over enkelte priser for shards.

windshards selges greit i "grinada" for 300-350 stk, fire 230+, lightning ikkje under 220. dennen blir nå mer brukt av litt høyere klasser til å "crafte"

crystal går lett for 4000+.

denne listen baserer seg som salg i grinada eller hvordan det staves.. litt full i natt. prisene varierer en del fra by til by- men eg hadde ikkje solgt noe av crystall eller shards billig. de trenger du til å levle opp physical exp med crafting.

eg er nå lvl 24 phy, og 20 THM +15 goldsmith + en del andre klasser.

andre som startet litt før meg ligger på lvl 30 phy, og er i hovedsak fra crafting. og det kommer godt med når du skal drepe "mobs" som er enten for svake eller for sterke,, nesten ingen mellomting.

satser du på å krige deg opp i lvl går dagene fort uten de store resultatene.

min erfaring med THM er litt negativt i forhold til å få tak i ting som gir bonus til klassen, CON kan virke som et lettere og bedre valg.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...