Alastor Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg driver og skal forsøke å sette sammen en julebordspakke for 20-30 personer. Lurer derfor på om noen har noen tips til hva som evt funker bra? Det jeg ser etter er: - Pakkepris, betale et sted mellom 500,- og 1000,- pr person. - Aller helst et sted vi kan sitte for oss selv - Sentrumsnært - ikke ut i skog og mark osv - Drikke til maten + drikkebonger inkludert helst Hadde trodd at det skulle finnes masse info på nettet om slike tilbud, men finner jo ingenting? Har folket tips? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det greieste er vel å ringe rundt, spørre om det er mulighet for dette, for så å sende en mail med detaljer og få et tilbud tilbake. Bedrifter gjør ofte det på hotellet der jeg jobbet/jobber. Riktignok i størrelseorden 100+ mennesker som regel, men også for mindre selskap. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, men å ringe og spørre og slikt tar tid. I trondheim der jeg bor så er det faktisk lagt ut en del info med ferdige pakker og slikt så blir enklere. Men har ikke rette kontakter og steder å se på i Oslo.. Derfor jeg spør om hjelp ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå