Gjest Harley Quinn Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har tenkt til å bestille meg en vare og også en pc til pappa på nettet gjennom firmaet hans. Tenkte først komplett, men ser Netshop har musen jeg har tenkt på billigere og det er jo alltids bra. Og de har den på lager noe ikke komplett har. Ser flere steder at folk liker netshop, men noen som har erfaring fra begge steder? Hvordan er de på evt service senere (tenker på pc'en)? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har bare gode erfaringer med Netshop hvertfall. To ganger har jeg hatt strømforsyninger som har røket. Da har jeg bare ringt inn og forklart problemet og de har sendt nye samme dag. Hurtig og god kundeservice. Anbefales. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har brukt både netshop.no og komplett.no mye. Har gode erfaringer fra begge steder. Har bådde fått i posten og hentet på hentelagrenee dems. Ingen problemmer Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noen som har vært på hentelageret til netshop i Oslo? Drar nemlig til Bodø på onsdag og jeg vil såklart ha ting med en gang og ser at om man bestiller ting før 10 vil de gjerne være der ved 14 tiden samme dag (om jeg ikke har skjønt helt feil) og dette kan da passe overens med evt avreise for meg. Og Netshop har musa jeg vil ha, komplett får den ikke inn før den 19 (utolmodig sjel) Lenke til kommentar
spetter Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noen som har vært på hentelageret til netshop i Oslo? Drar nemlig til Bodø på onsdag og jeg vil såklart ha ting med en gang og ser at om man bestiller ting før 10 vil de gjerne være der ved 14 tiden samme dag (om jeg ikke har skjønt helt feil) og dette kan da passe overens med evt avreise for meg. Og Netshop har musa jeg vil ha, komplett får den ikke inn før den 19 (utolmodig sjel) Ja, har vært der seff. Den ordingen har dem. Har gjort dette selv, bestilt samme dag og hentet det etter arbeidstid. Eventuetl bare å ringe dem og høre om dem har varen kl 14 hvis bestiller før kl 10.. Usikker på fristene når enn kan hente varen etter bestilt før kl 10.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hatt litt ymse erfaringer med begge, jeg vil kanskje si komplett scorer litt bedre på service for min del. AtW Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Håper virkelig komplett scorer bedre på service ja. Bestilte en PC mus for å hente den hos NetShop sin hentebu i Oslo. Først når jeg kommer dit får jeg beskjed om at de har fått feil parti fra leverandøren og dermed fått tilsendt feil. Kunne de ikke i det minste sjekket dette når de pakket varene i sandefjord og gitt meg beskjed om det på mobilen så jeg slapp å dra inn dit. Ringte også inn igjen og de sa at nei, de fikk ikke noe nytt parti fra den leverandøren før den 25 så jeg måtte bare vente.... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er ofte lett å se seg blind på pris. Netshop er kjent for sin notorisk dårlige RMA behandling og prøver ofte å "lure" seg unna ved å skylde på brukerfeil o.l. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er ofte lett å se seg blind på pris. Netshop er kjent for sin notorisk dårlige RMA behandling og prøver ofte å "lure" seg unna ved å skylde på brukerfeil o.l. Har selv god erfaring med begge steder. Men, dette kan være tilfeldig. Har kun hatt et tilfelle av RMA hos netshop for noen år siden. Da var det et skjermkort som var defekt. Fikk RMA dette og bruktprisen på kortet fikk jeg som et mellomlegg for nytt kort jeg kjøpte da. Noen år siden som sagt, aner ikke hvordan dem er nå. Komplett.no har jeg selvsagt mest erfaring med. Husker ikke antallet, men har hatt mer med dem å gjøre iallefall. blant annet fikk jeg byttet et hovedkort på RMA 3 ganger osv. Uflaks den gangen at jeg fikk defekte hovedkort i retur etter RMA osv. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 AV erfaring så kjører du safest hos komplett og billigst om uhellet er ute å du slipper enn jevla masse pes ved RMA.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Stiller et spm. om komplett.no i denne tråden. BEstilte stasjonær pc i går kveld, på status står det at den er "frigjort for plukking", men kan jeg jeg plukke den opp så raskt? Bor i Trondheim og bestilte litt før 8 i går kveld. Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Stiller et spm. om komplett.no i denne tråden. BEstilte stasjonær pc i går kveld, på status står det at den er "frigjort for plukking", men kan jeg jeg plukke den opp så raskt? Bor i Trondheim og bestilte litt før 8 i går kveld. Hvis det er en PC som skal bygges for deg, er det nok "frigjort" til behandling. Du kan nok ikke hente din nye Pc før om en uke eller så. Dersom det er en ferdig-PC, er den "frigjort" til å pakkes. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) For min del stiller komplett.no lavest av alle når det kommer til service, samtlige av de 8 rma jeg har hatt med de har de surret med eller bare sendt varen tilbake uten teste (2ganger mente de en doa vare var testet ok). netshop har jeg bare hatt 2 rma med, men i begge tilfeller ble erstatning sendt på dagen og trengte ikke returnere defekte. Endret 2. november 2010 av cruzader Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har stått "frigjort for plukk" hlet siden jeg bestilte den 1. nov. Har de ikke tenkt å sende snart? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har stått "frigjort for plukk" hlet siden jeg bestilte den 1. nov. Har de ikke tenkt å sende snart? Det tok godt over en uke før min stasjonære endret status til bygget og sendt. Husk at det er flere maskiner som må bygges der om du valgte det. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Har kun gode erfaringer med Komplett og Netshop. Så om det skulle skje noe feil med en bestilling en av stedene, så er det ganske så tilfeldig hvilken av sjappene det er.. Begge er seriøse butikker med godt utvalg og god kundeservice:) Endret 4. november 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Stoler på komplett, men er litt stressa siden jeg vil ha pc'en i god tid før Black Ops. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har brukt både Netshop og Komplett like mye tipper jeg....Har også hatt RMA hos dem begge og har aldri hatt noe som helst problem hos noen av dem....Tror ikke du blir skuffet samme hvem du kjøper hos av disse to aktørene.... Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg for min del ga opp netshop og bestilte hos komplett og fikk musa dagen etter bestillinga. Varen jeg skulle ha er også satt drastisk opp i pris så ja, like greit at jeg bestilte fra Komplett. Lenke til kommentar
Rune007 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ok, dette kommer sikkert litt for sent i og med dette innlegget er såpass gammelt, men du er klar over at hvis du bestiller gjennom firmaet til faren din så er du ikke dekket av forbrukerkjøpsloven, bare kjøpsloven. Da må du se langt etter 2/5 års reklamasjonsrett, angrefrist etc. Dvs du er mye dårligere stilt ved en reklamasjonssak. Du har kun produsentens garanti å stole på, vanligvis ikke mer enn ett år. Å handle kompliserte produkter gjennom firmaer for å spare litt mva er tullete, da det kan bli en dyrkjøpt erfaring hvis noe går galt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå