Gå til innhold

nytt samsung tv til 5-600kr?

Anbefalte innlegg

Hei

er på utkikk etter et samsung tv til rundt 5-6000kr som er helst 40 tommer(ikke mindre en 32 tommer), full HD og som er bra for vanlig kabel tv titting(skal ikke ordne meg digital dekoder med engang), og litt spilling

Syntes det er så mange samsung tver på markedet, så kanskje noen her kan hjelpe meg litt!?:)

Skal helst være samsung, er litt sær der;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

er på utkikk etter et samsung tv til rundt 5-6000kr som er helst 40 tommer(ikke mindre en 32 tommer), full HD og som er bra for vanlig kabel tv titting(skal ikke ordne meg digital dekoder med engang), og litt spilling

Syntes det er så mange samsung tver på markedet, så kanskje noen her kan hjelpe meg litt!?:)

Skal helst være samsung, er litt sær der;)

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-storre-enn-40/LE40C535XXE/samsung-40-lcd-tv

Lenke til kommentar

Har selv LE46C535, kjøp på komplett, og er meget fornøyd med det. Kan også samtidig skryte over Samsung sin kundeservice. Fikk en feil på mitt tv, og da kom de og hentet det, og jeg fikk det tilbake dagen etterpå! (Dog tok det en uke før firmaet som skulle reparere tv-en fikk delen, men det er en annen sak)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...