HoaXed Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei, Har sett noen andre diskusjoner om dette, men har ikke sett noe ifh til LED skjermer. Satt i dag på PCen og la ikke merke til at GET boksen stod på pause, problematikken var at den stod på et bilde som var helt rosa (reklame), og her stod den i ca 14 minutter. Nå når jeg ser på skjermer føler jeg at alle hvite elemter har et rosa skjær i seg, og forsåvidt også alle andre farger. Og når man da har hørt mye rart om innbrenning blir man ille nervøs når man har lagt litt penger i TVen. Spørsmålet er da om jeg rett og slett bare ser syner, eller om det faktisk er mulig å få innbrenning også i LED med tanke på at bildet stod på kun en farge, i over 10 minutter? For de som sikkert synes at dette er et fantastisk dumt spørsmål, så må jeg unnskylde meg at jeg ikke har noe peiling på denne delen av den tekniske verden. Takk for svar! Lenke til kommentar
avo Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nei, lcd skjermer er ikke plaget med innbrenning. LED eller ikke spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå