Playron Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Spørsmålet mitt er ganske enkelt. Burde jeg kjøpe n8 eller desire? Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ikke velg desire i hvertfall, det kommer en ny Desire like rundt hjørne som heter "Desire HD". N8'n er rå, prøvde den på et kurs vi hadde innenfor jobben før den ble lansert! heftig telefon og er rått kamera, men enormt kjedelige menyer, samme gamle! vent til Desire HD kommer og gå for den. min anbefaling! Lykke til Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Forslaget over støttes. Vent på Desire HD - den er bra specca og kjører Android i motsetning til N8 som kjører Symbian. N8 virker som en rå telefon på papiret, men Symbian er for meg et stort ankepunkt. Jeg mener Android er en god grunn til å velge Desire HD fremfor N8. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kommer an på hva som er viktig for deg. Kan liste opp noen hovedpunkter. På pris vinner N8 På webbrowsing vinner Desire På batterilevetid vinner N8 På valgmuligheter og personlization vinner Desire På multimedia (kamera, film, lyd) vinner N8 På applikasjonsutvalg vinner Desire Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lett en Desire, IMO. Ville dog ventet på Desire HD som Performance27 sa. Om det haster, og du vil bruke litt mindre, er Desire fortsatt en veldig god mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå