Gjest Anonym Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kan trekke forhuden tilbake men den blir liggende i en fold rett bak hodet. Hvis jeg trekker forhuden lenger bak så trekker strengen under penishodet nedover. Dette er et problem jeg har. Jeg får altså lett forhuden over hodet når jeg har ereksjon, og jeg får dratt den helt ned og, men da drar strengen hodet nedover. Er dette vanlig når man ikke er omskjært? Jeg vil helst ikke gå til lege, kan jeg bare tøye litt i det daglig? Kan jeg ha sex? I så fall, hvordan tar jeg på kondomen? skal ikke forhuden alltid helt bak når man tar på kondom? 1 Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det gjør ikke vondt å onanere... 1 Lenke til kommentar
Gjest Fosfor Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har samme problemet! Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Vær så snill å hjelp meg! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dette er helt normalt for gutter med forhud, slapp av og runk så mye du gidder Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Takk for svar! Men hvordan skal jeg tre på kondom? skal jeg trekke tilbake forhuden? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ja, du skal trekke forhuden bak. "If your Captain is intact (has a foreskin), put the condom on with the foreskin pushed back. After you have Rolled and are covered, push the foreskin forward (toward the tip). This lets the foreskin move without breaking the condom." KILDE: http://www.ripnroll.com/proper.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå