Gå til innhold

Hvor kan jeg finne 9800np ?


formann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja.. jeg tror det finnes. Jeg surfet litt rundt, og fant dette.

 

Jeg har heller ikke funnet noen tester av dette, eller hørt om det før nå, men det virker jo ganske sannsynlig at ATI vil komme med et non-pro kort. Tror nok de vil vente litt til for å få solgt så mange Pro kort som mulig først though.

 

Kan jo ikke skade å sende en mail til Connect3d å høre hva de har å si om saken*

 

*: Hinthint hw.no gutta.

Lenke til kommentar
Ja.. jeg tror det finnes. Jeg surfet litt rundt, og fant dette.

 

Jeg har heller ikke funnet noen tester av dette, eller hørt om det før nå, men det virker jo ganske sannsynlig at ATI vil komme med et non-pro kort. Tror nok de vil vente litt til for å få solgt så mange Pro kort som mulig først though.

 

Kan jo ikke skade å sende en mail til Connect3d å høre hva de har å si om saken*

 

*: Hinthint hw.no gutta.

 

Ok,da tok jeg feil :oops: Send en mail du :wink:

Lenke til kommentar
skal du kjøpe nytt skjermkort nå da formann.

 

Lurer litt på det ja.. og det hadde vært litt kult å se hva man kunne fått ut av et 9800np kort.

 

Kan du ikke bare kjøpe et 9700 pro kort da?Trur itj 9800 np er så mye bedre,iforhold til pris og ytelse :wink:

 

Jeg tror nok 9800 kortet klokker en del bedre.. og så yter R350 brikken litt bedre på samme klokkehastighet.

Tror også det hadde blitt litt for dumt å punge ut 3000.-kr for et 9700Pro når jeg har et overklokket 9500@9700Pro fra før.

Lenke til kommentar
skal du kjøpe nytt skjermkort nå da formann.

 

Lurer litt på det ja.. og det hadde vært litt kult å se hva man kunne fått ut av et 9800np kort.

 

Kan du ikke bare kjøpe et 9700 pro kort da?Trur itj 9800 np er så mye bedre,iforhold til pris og ytelse :wink:

 

Jeg tror nok 9800 kortet klokker en del bedre.. og så yter R350 brikken litt bedre på samme klokkehastighet.

Tror også det hadde blitt litt for dumt å punge ut 3000.-kr for et 9700Pro når jeg har et overklokket 9500@9700Pro fra før.

 

Ok,skjønner :oops:

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp mail fra connect3d der de skriver følgende:

 

"Hej Erik!!

 

Radeon 9800 ikke Pro versionen kommer i lsutet juli och än så länge finns det inga priser på den produkten, du kan tyvärr inte köpa produkten direkt från oss utan jag rekommenderar www.psdata.no

 

Ha en go helg

 

Mattias Hansson"

 

Ser nesten ut som om vi må smøre oss med tolmodighet faktor 12. :-?

Som dere sikkert skjønner av mailen så spurte jeg om det var mulig å kjøpe kortet direkte fra dem... (jaja, jeg vet, men det er lov å prøve seg)

Lenke til kommentar
jeg lurer på va prisen vil ligge på . kjøper enten det eller 9700pro  :D

 

Jeg tipper det havner på mellom 2600 og 2800.- .. bare en gjetning. :shrug:

 

Tipper 2900-3100.. Jeg venter hvertfall på at de nye Prescott'ene skal komme, da skal jeg ha en slik en i systemet (spiller ikke på PCen, heller PS2)

Lenke til kommentar

For tiden koster det billigste 9800np jeg kunne finne 283$, mens det billigste 9700pro koster 270$. Så pris i Norge blir vel ca 2800kr.

De jeg har funnet har 325/580

Fant forresten en post hvor en hadde et Ati 9800np, orginal setting var faktisk 290 på core og 310 på minne. Hadde klokket det til 436/351, og det er jo slettes ikke ille :smile:

Nå har jo renten gått mye ned, krona tillsvarende med tiden, så det kan bli dyrere for datakomponenter etterhvert.... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...