Gå til innhold

Bestilling fra apple store

Anbefalte innlegg

Hei!

JEg lurer på en ting. Jeg har bestilt en iphone 4 fra apple store. Den ble sendt den 9.okt, men så ser jeg på selve apple store siden "der hvor du kan se bestillingsstatus" der kan jeg få sporingsnummer til budfirmaet som bruker. Det er TNT som frakter pakken min tydeligvis. Det står på siden

Sending 224892736

Opphentingsdato 12 Oct 2010

Destinasjon OTEREN

Vil pakken komme imorgen? Det er spørsmålet :hmm:

Endret av pahiL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

google.com -> tnt opphentingsdato -> søk -> "opphentingsdato er den datoen TNT regner med å få pakken inn til seg, dvs når de henter den fra Apple eller får den fra et annet fraktselskap.

du kan også ta kontakt med TNT sin kundeservice på telefon 810 00 810, selv har jeg måtte ringe det nummeret alt for mange ganger etter surr og rot fra TNT...

det er en egen pakkesporingsfunksjon i brukerprofilen din på applestore, hvis den virker kan du bruke den. jeg har aldri brukt den, fordi den ikke har virket de gangene jeg har hatt bruk for den..." og mange andre treff..

Lenke til kommentar

Hvis du har bestilt den rett, som nesten er umulig å ikke gjøre på apple store, så kommer den trolig levert på døren din 2-3 arbeidsdager etter at du bestilte den. Hvis den blir sendt fra fjernlager så vil det ta litt lengre tid. Apple Store :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...