andersen91 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg leier i et forholdsvis gammelt hus, istad når jeg dusjet så røyk slangen og det spruta villt rundt inne i dusjen. Det går ikke an å dusje i den mer, og i et par mnd nå så har jeg merket en vesentlig trykk-forskjell fra hvordan trykket var før og nå. Jeg sa det til huseier at trykket var blitt så mye svakere og han byuttet pakning på den men det hjalp ikke. Så sa han at om jeg ikke var fornøyd så måtte jeg kjøpe ny dusjslange og hode etc. Men idag røk altså den gamle dusjslangen og nå lurer jeg på om jeg må kjøpe ny selv eller er det huseier sitt ansvar? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 I utgangspunktet er det nok huseier som skal holde slikt, men en dusjslange koster ca 150,- kr.. så kanskje man skal vurdere å kjøpe en selv likevel ? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 50,- på biltema, så slipper huseier og riste på hodet av leietaker 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå