Pixl. Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Yo, har en Asus 1101HA som jeg hittil ikke har funnet en linux distro med gma500 støtte som jeg er fornøyd med. Noen som vet når/om dette er kommet til f.eks ubuntu som jeg er stor fan av. Har lest mye rundt om at dette er på vei, men ikke funnet noe sted som sier at dette er i bla linux 10.04/10.10 Takk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Joilcloud "støtter" Poulsbo. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Vet, har prøvd det men er ikke helt fornøyd med det. Liker ubuntu MYE bedre. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 "Poulsbo" vil aldri fungere bra.... Du er dessverre uheldig. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Var borti en maskin med Ubuntu 10.10 og det grafikkortet i går - temmelig irriterende. Hva er grunnen til dette problemet? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Intel kjøpte grafikkteknologien fra PowerVR istedenfor å bruke noe egenutviklet, og her ligger det en del begrensninger i hva de har lov til å gi ut som open source. Dermed særdeles forkrøplede linuxdrivere til dette chipsettet. Styr unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå