Moso Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Som overskriften sier, lurer jeg på hvilke nettsider som selger minnepenner eller minnekort billigst. Det må gjerne være utenlandske butikker, så lenge de sender til Norge. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er jo bare å gjøre litt research. Let i nettbutikkene, lag deg et regneark og sorter. Evt database hvis du vil være litt avansert. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Minnepenner: https://prisguiden.no/kategorier/minnepinner Minnekort: https://prisguiden.no/kategorier/minnekort Sjeldent lønnsomt å bestille fra utlandet da dyrere frakt sjeldent gjør det økonomisk lønnsomt. Lenke til kommentar
Moso Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Nesten ingen av de produktene i prisguiden var ikke tilgjengelige lengre :/ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har god erfaring med prisene hos Amentio. Men hvilken forretning som er billigst kan være avhengig av merke, størrelse, ydelse og type. Vær særlig aktsom ved kjøp på eBay. dette er tings om forfalskes i veldig stor grad og man ender opp med noe som ikke fungerer, ikke har ydelse elelr ikke har oppgitt kapasitet (men tilsynelatende virker nå det skrives til dem). Resukltat: tap av datafiler/bilder. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nesten ingen av de produktene i prisguiden var ikke tilgjengelige lengre :/ Men så bra da, da kan du jo bare bestille derfra! (dobbel negativ...) 1 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 MyMemory anbefales av meg også. Gratis frakt. Sendes fra England og du vet hva du får (originale merkevarer). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg kan også anbefale MyMemory.co.uk, selv om de har begynt med å ta betalt for frakten (den har vært inkludert/"gratis" siden de startet opp, fram til september eller noe). Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ja, så sannelig. 2 pund i frakt nå. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke store summen, men de er basert i Jersey sammen med andre som sender "gratis" f.eks Play og Feelunique. Det kan egentlig være en fordel med tanke på momsgrensen¹, selv om jeg ikke helt har fulgt med på MyMemory-prisene generelt. [¹] Feelunique angir på kvitteringen at summen inkluderer "service charge" på 3 GBP, altså at vareverdien egentlig er 3 pund lavere. Jeg mener at MyMemory har gjort noe lignende, uten at jeg har kvittering/fraktbrev av nyere dato tilgjengelig. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) www.usbland.no har ganske ålreite priser på minnepenner. Litt dårlig utvalg foreløpig, men. Endret 3. september 2012 av discostu Lenke til kommentar
tingo Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 minnekort.no har av og til bra priser. Varierer med hvilket produkt du skal kjøpe. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Skjer med bump av nesten 2 år gammel tråd? 1 Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) prisjakt.no kelkoo.no prisguide.no dealextreme.com amentio.no Endret 4. september 2012 av LiNwin Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ikke bare se på pris, Husk class. Klassen er minimum MB/s Class 2 /2MB/s Class 10 /10MB/s osv. Yes jeg fikk SDkort 32GB til 10 kr ( Så er det klasse 1 og all data lagger når du har filmet med ditt nye kamera) Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg har Class 2 på minnekortet til telefonen min (8GB MicroSD => 4,94 USD inkl. frakt på ebay!). Og ha slike billige minnekort er genialt hvis du bare har de i telefonen, eller bruker de som CD-/DVDR erstatting. Lenke til kommentar
Tagso Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 http://www.duperdigg.no/vare-produkter/minnepenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå