hennind Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 hei, har tenkt å installere en diskettstasjon på maskinen min, men så lurer jeg da på hvilke driver(e) trenger jeg, hvirdan istallerer jeg driveren? Henning Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er nok ingen krav til drivere i vista. Floppy forever Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det har vel aldri eksistert en tid da en trengte drivere til diskettstasjoner heller. Lenke til kommentar
hennind Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 så det er bare å koble til diskettstajonen, så skal den funke? Lenke til kommentar
G Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Om du skulle nå en overgang hvor du fremdeles har behov for diskettbruk, men ikke ønsker en diskettstasjon internt i kabinettbrønnen. Da går det an å få kjøpt ekstern diskettstasjon som går på USB. Men det er jo ikke en ideell løsning om du skal boot'e fra diskett, eller laste drivere under installasjon med F6 i tidligere Windows 2000 eller tilsvarende. Tror det stemmer det de andre sier, at diskett er så grunnleggende hardware, at Operativssystemet støtter dette uten ekstra driverinstallasjon. Endret 14. oktober 2010 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå