Gå til innhold

Namaste! Noen som vil snakk hindi eller nepali?

Frida1

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg kom hjem fra Nepal og India for noen mnd siden, hvor jeg gjorde feltarbeid i antropologi. Jeg bodde i en liten landsby i Nepal. Før det bodde jeg også i India og gikk på hindi kurs. Jeg planlegger å reise tilbake, og lurer derfor på om det finnes noen der ute som kan hindi eller nepali (eller begge deler) som har lyst til å lære meg? Hvis det finnes noen i Trondheims området som har lyst til å møtes å snakke, eller evt snakke gjennom internett, på msn eller skype. Til gjengjeld kan jeg lære bort norsk og evt engelsk;)

Hello everybody!

I have come home from Nepal and India some months ago, where I did fieldwork in anthropology. I lived in a small village in Nepal. Before that I lived in India, where i took a hindi course. I am going to go back, and I wonder if there is someone out there who want to knows hindi or nepali (or both) who want to teach me? If there is someone who lives in Trondheim who wants to meet and talk, or maybe talk through internet , on msn or skype. In return I can teach norwegian or maybe english;)

Namaste!

Ke 6 khavar? Kya hal hai? Nepali ki hindi manche Trondheim ma 6? Nepali oor hindi log hai? Ma dherai man par cha Nepali sikni. Me Hindi bol sikni bahut pasand hai! Kinabane ma pheri Nepal/Indiama jaunchu ada barsa pachi! Kyoki dusre bar India/Nepal janti hu!

Nepali aliali auncha matre. Hindi thodathoda bol sakti hu.

La la la:-)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...