Peroy Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 HTC og LG er først ut av startblokka. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ekstremt skuffende at ikke Xbox Live og Marketplace er tilgjengelig i Norge ved lansering... Hvilken skal jeg velge av Mozart og Trophy? hmm. Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg ser ikke noen grunner til å velge wp7? skulle ønske det var noe super nice, men ikke så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Mozart, uten tvil! Engadget var helt elleville for denne! Synes dette virker veldig lovende, spesielt når ulike teknoblogger også sier den WP7 telefoner er ekstremt raske og snappy å bruke. Gleder meg til å teste!! Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det bare jeg som er skuffet over at det ikke er en eneste med utskyvbart qwerty tastatur her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, tror jeg går for Mozart. espen88: HTC 7 Pro kommer senere Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er jeg den eneste som syntes disse firkantene er stygge og at all denne flytende og gjerne store teksten virker utrolig uoversiktlig og rotete? Potensiale ligger der, men syntes hele brukergrensesnittet virker utrolig merkelig oppbygd om du spør meg. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Utrolig stusselig å kjøpe en slik telefon når så mange av tjenestene ikke funker Må være temmelig knallhard entusiast for å kjøpe helt i starten. Men iløpet av neste år tror jeg dette blir veldig bra! 1 Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Rareste jeg har lest.... "Skjermen er på 3,8 tommer og er kapasitiv noe som vil si at den reagerer på varmen i fingrene dine.". Reagerer på varmen i fingrene? I think not. Sjekk dette med kapasitiv skjerm en gang til. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva er det med disse svære knappene/widgetene som tar 1/6 av skjermen? Ser jo ut som noe laget av duplo-klosser. Førsteinntrykket av grensesnittet er labert. Lenke til kommentar
superclementz Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 HTC telefonene ser spennende ut, men Windows phone 7? Dette blir litt som relanseringen av Internet Explorer i versjon 7. Andre langt bedre alternativer er nå på markedet. Og Microsoft har neglisjert kundene sine på denne fronten i mange år. Det skal noe virkelig spesielt til for å få meg over dit igjen, og så spesielt syntes jeg ikke dette var. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 LGen var penest, men jeg er enig med mroystein: WP7 bringer alt for lite nytt. For meg står det tilbake for Android (hvertfall etter førsteinntrykk å dømme) så da er mitt valg gjort, neste mobil blir HTC Desire HD! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Klarer ikke å bli imponert over win7 uansett hvor mye godvilje jeg legger til. Skjønner liksom ikke hvorfor xbox live skal ta 1/6 av skjermen når jeg aldri kommer til å eie en xbox Edit. Ja, veldig dårlig skrevet artikkel. Hvorfor lansere win 7 når halvparten av innholdet er forbeholdt det amerikanske markedet, og hvorfor lansere enkelte telefoner senere i Norge/Europa. Endret 11. oktober 2010 av Teac Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvorfor kaller de det i hele tatt xbox? Får nesten abstinenser hver gang jeg sier ordet. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fersk forfatter? Særskrivning i tittelen, håper dette endres Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Klarer ikke å bli imponert over win7 uansett hvor mye godvilje jeg legger til. Skjønner liksom ikke hvorfor xbox live skal ta 1/6 av skjermen når jeg aldri kommer til å eie en xbox Edit. Ja, veldig dårlig skrevet artikkel. Hvorfor lansere win 7 når halvparten av innholdet er forbeholdt det amerikanske markedet, og hvorfor lansere enkelte telefoner senere i Norge/Europa. hjelpe meg, du styrer jo helt selv hva som skal fylle opp skjermen din av ikoner og snarveier.. om du ikke vil vise xbox live så viser du det jo selvsagt ikke all slags tåpelige ting folk skal klage på Wp7 er HELDIGVIS ikke nok en blåkopi av standardoppsettet som Android iOS og nå også Symbian^3 kjører, men noe helt nytt der innhold er sortert i brukervennlige huber. Jeg mener helt klart at android er det beste kjøpet på markedet i dag, men jeg er lei og vil ha noe nytt, WP7 ser sinnsykt sexy ut, samtidig som det faktisk har en del innovasjon i seg om dere setter dere ned og ser nærmere på funksjonaliteten. Endret 11. oktober 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hver eneste tråd om WP7 blir alltid en debatt om grensesnittet, som egentlig er ganske slitsomt. Kan en ikke bare innse at det enten er noe man liker veldig godt, eller ikke i det hele tatt. Dette er for folk som liker store bokser med farger og fancy animasjoner, ikke for folk som liker et enkelt og clean grensesnitt. Folk er forskjellige. Forøverig, uansett hvor mye jeg har lyst til på en WP7, må jeg si meg enig med Sir-Allistair, Utrolig stusselig å kjøpe en slik telefon når så mange av tjenestene ikke funker Må være temmelig knallhard entusiast for å kjøpe helt i starten. Men iløpet av neste år tror jeg dette blir veldig bra! 1 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noen som vet noe om Flash i nettleseren? Kommer den med opera som støtter flash elns? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Utrolig stusselig å kjøpe en slik telefon når så mange av tjenestene ikke funker Må være temmelig knallhard entusiast for å kjøpe helt i starten. Men iløpet av neste år tror jeg dette blir veldig bra! Hindret jo ikke folk i å kjøpe androidtelefoner... 1 Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 De eldre vil sikkert like dette grensesnittet, da det er store og lesbare knapper. Dette blir kanskje den nye eldretelefonen! Ellers er jeg enig med det som flere her har nevnt - at det er lite nytt og ingen grunn til å skifte hvis man allerede har en relativt ny mobiltelefon fra før. Jeg tror ikke Windows Phone 7-telefoner vil selge så mye. Min spådom er at det blir en ny flopp for Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg