Gå til innhold

trenger en nesten ny PC til max 8-10.000kr, forslag?

Anbefalte innlegg

Hei

Min Pc er nå begynt å bli veldig utdatert, oppgraderte den når core2duo akkurat kom ut.

Jeg trenger kabinettet med all innnhold, resten holder foreløpig (skjerm, tastatur, ect)

Jeg har pleid å kjøpe deler å bygge selv men den siste gangen jeg hadde en stor oppgradering har det alltid vært noe feil med maskinen av en eller annen grunn...random restarts av seg selv, freeze osv som jeg ikke finner noen løsning på. Så denne gangen tenkte jeg skulle høre her om en bra gamer maskin til en grei pris 8-10.000kr. Har foreløpig sett på et pakketilbud på netonnet men har ikke følgt med på hva som er bra og ikke på ei god stund nå.

http://www.netonnet.no/art/data/stasjonaer-data/desktop/acer-aspirem5300/129550.3012/

Er dette noe å satse på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok jeg skal prøve noe tilnærmet black refinery bygget, men ettersom jeg leste på den tråden så høres det ut som det kommer nye komponenter rett rundt hjørnet? snakker vi da max 1-2 mnd eller engang i 1. kvartal 2011? Eneste jeg veit jeg vil vente på er den nye SSD disken, resten har jeg ikke fått fulgt opp på.

Lenke til kommentar

du kan vel ta en av pc-bygger pcene på komplett? de ser dyre ut men du kan ta billigere deler så du kommer lett under 10 000. :thumbup:

Selv om jeg skifter til litt billigere deler så blir det fortsatt langt dyrere enn å bestille de enkelte delene fra forskjellige butikker. 2-3000kr dyrere og da satte jeg det opp som nesten Black refinery hadde.

Men uansett, jeg vil ha SSD disk til systemdisken min ved neste pc kjøp har allerede 3x TB disker til alt det andre. Lurer bare på hvor lenge ca det er til de kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...