Diskutant Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei! Er veldig nybegynner på dette området, så jeg bruker litt mindre proffe uttrykk.. Hva koster; -Et sånt svært apparat der du kan trene brystmuskler, triceps, biceps og bein på samme apparat? Med en slags "benk" du ligger på. På brysttreneren er det en sånn ting du skal ta fra (begge sider) venstre mot midten, og fra høyre og inn mot midten med armene. Hva heter det, og hva koster det? -Vanlige vekter du bruker til biceps og skuldre. Sånn med en liten 25-30cm stang du kan henge på valgfrie vekter på? (Dumbell?) - en stang det er mangen forskjellige bøyer og sånn på, på en måte "hakkete" stang, som du bruker som to av de "vanlige" (dumbell?)-vektene, bare at det er på én stang. Benkpress-ting, med vekter, stang og benk. hva koster dette, og hva heter alt på proft språk? Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Powerrack, benk, olympiastang og ca. 100 kg i vekter burde holde lenge. Kjør et fullkroppsprogram som Stronglifts 5x5 og få supre resultater hvis du kombinerer det med riktig kosthold og litt kardio. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Kardiotrening har jeg i massevis. Trener plenty kardio! Men du har vel ikke tilfeldigvis linker med pris, bilde, forklaring på hva det er og forklaring på hvordan alle tre brukes? Takk! Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Powerrack, sammen med benk kan du kombinere det til gjøre benkpress, knebøy, militærpress. Dvs. baseøvelsene som nybegynnere trenger. Jeg har som førstepri å kjøpe et slikt et når jeg får meg jobb og leilighet: Olympic barbell (olympiastang 20 kg): Stronglifts.com har forklaring på hvordan man gjør knebøy (squats), benkpress (benchpress), deadlift (markløft), overhead press (militærpress) og mye mye mer. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 så du har ikke prisen på de tingene jeg vil ha/ hvor det kjøpes? Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Christian Mobech har en del utstyr vet jeg, men det er garantert en del andre leverandører på markedet og. Sikkert mye på Finn.no og, du får google litt http://mobech.no/ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja, men hjelper ikke å google når jeg ikke vet hva det heter..... Så hva heter de tingene jeg lurte på? Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Helt hjelpesløs eller? nr 1, Multiapparat eller noe annet rart sikkert. nr 2, vektstang. nr 3, ez-stang. Også av noen kalt curlstang. Det finnes en artikkel på stronglifts.com ang bygging av hjemmegym, anbefaler deg å lese den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå