Gå til innhold

Anmeldelse: Castlevania: Lords of Shadow (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

De har også droppet den gamle synthrock musikken til fordel for mere filmatisk klassisk musikk soundtrack. Det er egentlig den største forskjellen for min del. Med Castlevania er jeg vant til rockemusikk med masse synther. Her er det mere normal type sweeping filmmusikk.

Hehe, har aldri spillt Castlevania før, men har sett endel klipp og trailere.

Og musikk'en har alltid slått meg i negativ forstand, liker masse musikk, chiptunes også, men kan ikke skjønne hvordan folk har orket å høre på Castlevania-musikk i lengden... :-/

Hadde planlagt å kjøpe dette og Enslaved på dag 1 fordi begge så kuule ut.

Men så kom det nettopp 3.0 patch til X3 - Terran Conflict på PC.

Nærmer meg stygg-snart 600 timer der nå i.flg. Steam.

Vet ikke om jeg rekker over både dette og Enslaved før GT5 kommer nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9/10? Dummeste jeg hørt på lenge.

Jeg har nettopp spilt gjennom dette her og sjelden har jeg hatet et spill mer. Og ja,jeg liker sjangeren.

Frameraten er grusom, ligger for det meste på rundt 20fps, plattformingen er elendig og level designet er ofte håpløst dårlig. Puzzle bitene er som oftest ulogiske og irriterende, og altfor mange og lange.

Dette spillet er en blek god of war kopi og når ikke en gang Dantes Infero til knærne.

5/10 er hva det fortjener.

Lenke til kommentar
Og Patrick Stewart leser all storyen mellom brettene på en fantastisk måte.

Dette kan du ikke mene? Måten dette presenteres på under ladetiden uten noe som helt musikk eller noe ved siden av er jo bare pinlig dårlig. Jeg ble nærmest flau hver gang han begynte å lese en ny side. Utrolig dårlig opplegg.

Lenke til kommentar
Og Patrick Stewart leser all storyen mellom brettene på en fantastisk måte.

Dette kan du ikke mene? Måten dette presenteres på under ladetiden uten noe som helt musikk eller noe ved siden av er jo bare pinlig dårlig. Jeg ble nærmest flau hver gang han begynte å lese en ny side. Utrolig dårlig opplegg.

post-11520-1286935144,6654_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bare fordi EN anmelder er enig med deg betyr ikke at spillet er elendig.

Jo, spillet er elendig. Særlig hvis det sammenlignens mot spillene det prøver å kopiere.

Også flere som har gitt det ganske dårlige kritikker.

Du kan forresten slutte med å poste teite bilder, du fremstiller deg selv bare som en barnslig fanboy som nettopp har kjøpt et spill til 500kr og gjør alt for beskytte det.

Lenke til kommentar

@ Trondenils

Tviler STERKT på at dette spillet prøvde å "kopiere" et annet spill.

Folk har forskjellige meninger om spill så selv om du ikke liker det, kan det godt hende at andre liker det.

Prøv å aksepter det isteden for å klage på andres meninger ettersom det får deg til å se ut som en fjomp.

"Min mening betyr alt, deres betyr ingenting"

Lenke til kommentar

Nei. Du kan ikke bestemme at jeg ikke liker spillet fordi du ikke gjør det. Vi er alle individuelle. Også anmeldere.

Jeg liker kanskje ikke samme musikk som deg heller, men du kan ikke overbevise meg om at "min" musikk suger bare fordi du syns det.

Vet ikke om du koblet, men facepalm-bildene er Captain Picard, aka Patrick Stewart.

Grin ivei om at du ikke liker spillet, men ikke impliser at du har mere "rett" enn meg. Smaken er som baken.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...