InToRv Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hey Jeg har nettopp kjøpt meg en Xbox 360, men når jeg prøver å koble den til nettet her på studenthybelen til UIT [universitetet i Tromsø] Så sier den enkelt og greit at det ikke virker. Er det noen som har erfaringer/forslag? Takk. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Hadde samme problem. Her i Oslo hvor jeg er bruker nettverket til UIO så var det nok å investere 100kr i en Switch. Kobler både laptop og Xbox360 til nettet gjennom den, og da funker det. (Switchen er foresten en STLab med 8 porter) Endret 11. oktober 2010 av JLord Lenke til kommentar
dePt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Anntar det er noen porter som må åpnes. Du kan kontakte nettverksansvarlig og høre med de hvilke muligheter du har. Mulig det vil fungere dersom du kjører den via et aksesspunkt, men ingen garantier der. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Ser ut som en switch er det som må til. Ettersom alt som skal på studnet må autoriseres: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=698969&st=40 Satan så dyrt det her skulle bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå