vi er lost Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Får veldig ofte opp en errorboks med "None of the files dropped on Sony Vegas could be opened". Spesielt med lydfiler, begynt først med MP3 og så har det blitt WMA og nå er det alle lydfiler som jeg har brukt. Starter jeg pcen på nytt og åpner programmet virker alt helt til jeg legger til videofiler, da klikker programmet. Noen som har vært borti dette før? BTW bruker 64bit På forhånd takk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Står det noe mer om erroren? Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Nei, det står ikke noe mer i feilmeldingen (fikk den fram igjen). Er kun en "Alert" boks med en "OK" knapp på. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har du endret innstillingene i det siste? Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Ikke som jeg vet om, det funket fint helt til jeg midt i et prosjekt skulle legge til en lyd fil i MP3 format, jeg kodet denne om til WAV(?) og det funket, men etter et par ganger funket ikke det heller. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva sier den når du bare åpner en nytt prosjekt og putter inn .mp3 fil? Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Nå lagde jeg et nytt prosjekt. Da kom feilmeldingen uansett om jeg dro den til Medi Manager eller rett på Timelinen. Etter en omstart fikk jeg lov å legge den til i Media Manager og så inn på Timelinen, men ikke direkte på Timelinen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kanskje dette hjelper: http://forums.creativecow.net/thread/24/875300 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå