jack_wolf Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sannheten i livet er at du sjeldent finner noe sannhet i noe. Og det er den største vitsen i menneskets historie. Så da blir det jeg som skal fortelle og representere sannheten. Det er det samme om sannheten er stygg som satan, det er som oftest det den er også. Så hvis det betyr å oppføre seg som satan, så O.K. Hvilket valg har jeg? Vi alle lever vær for oss, for oss selv. Inni huene våres har vi laget vår egen verden som vi ikke viser til hverandre.. Vær gang vi møter på fremmede, reagerer vi med forakt. Og vi måler hverandre opp og ned, dømmer hverandre etter utseende, og vi har ikke en peil på hvorfor! Seriøst, hvis jeg fikk en krone for vært stygge blikk jeg fikk på gata, ville jeg vært millionær. Vi oppfører oss så håpløst! Ingen har noen grunn nå lenger, til å leve. Hvor langt har ikke vi distansert oss fra ikke bare hverandre, men oss selv? Hvor mange tomme og kalde blikk får du på gata? Hadde jeg fått en krone for vær gang jeg seriøst vurderer og lemleste en annen av pur hat så hadde jeg vært milliardær. Hat, hat,hat over hele linja. Fjerner jo ikke hat med hat.... Barbier i klær til tusen, med ikke en eneste ting å gi av seg selv enn deres eget utseende. Det er så smålig og tragisk. Det er så grusomt og tragisk at jeg får dårlig sammvittighet av å le av det. Stygge, grusomme sannhet. Tomme kalde blikk. Akkurat som du er over, og andre under. Jeg lever faen ikke noen løgn. Jeg lever faen ikke noen løgn som vær og en av dere falske opplblåste kjøtthuer gjør. VÅKN OPP DAGENS UNGDOM! Vet dere ikke at dere er byggesteiner til fremtidige generasjoner? Der vi står nå, vil om 50 år ingen klare å stå engang! Selvmordsstatistikken kommer til å skyte i været samtidig som pistolene vil gå av i vært eneste nabolag av fremmedgjøring og depresjon. Og en av de vil mest sannsynlig være dine egne arvinger av kjøtt og blod. Folk er så ignorante, folk nekter å se virkeligheten! Det går jo ikke an å være positiv uten å ignorere all driten som er overalt rundt omkring. Det blir som å juge, blir som å leve en løgn. Skal vi gå rundt i våre egne fantasi verdener da eller? Å tenke at alt er bra, og ingenting er feil. Åh.. Jeg kjenner jeg blir forbanna, for ingen har nok baller til å stå fram å si ifra. Ingen bryr seg! Ikke kom å si at vi bryr oss, for jeg ser ikke noen forandring! Den generasjonen her er utfor en jævla bratt bakke. Og hvis ikke folk begynner å våkne opp snart, så kommer til å bli et helvette på denne jord. En jævla stor skam, men det er sannheten. Gi meg heller en grusom sannhet, enn en eneste stor løgn. Og jeg skal sitte å fortelle den til dere alle, enten folk liker det eller ikke. Til mitt siste åndedrag, og jeg kan love deg, jeg har nok ved til å brenne det bålet her en god stund. Og jeg er sikker på at jeg kommer til å få mer og. Jeg skal presse den på dere, jeg skal sitte og representere sannheten til enhver tid, og når du ser meg i øya, så kommer til til å se den grusomme sannheten du så sårt gjør alt for å unngå. Hvorfor er det ikke noen fokus på menneskelig verdi? Grunnverdiene i et menneske blir pissa på og gjort til hån. Hva er vi? Er vi alle aliens? Stygge sannhet. Stygge sannhet. Har deg etter halsen. Og ikke faen om jeg slipper... Hilsen demoralisert hypokritt Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) . Endret 15. desember 2010 av torbis93 1 Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hadde jeg fått en krone for vær gang jeg seriøst vurderer og lemleste en annen av pur hat så hadde jeg vært milliardær. Jeg kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Det er skummelt at du tenker slik, og heldigvis tilhører du sannsynligvis minoriteten i Norge. Men du har noen poenger også. I Norge i dag tar de aller fleste ungdommene alt for gitt. Vi tenker ikke over at Norge var ett forferdelig land å leve i i tusener av år, og at det har blitt levelig de siste 50 år. Vi unge nordmenn er gjerne litt Paris Hilton'er.. vi har så utrolig mye, men vet ikke å sette pris på det, fordi vi vet egentlig ikke hva det vil si å miste alt, mangle alt. Jeg kan ikke si jeg vet det. Men jeg vil ikke dømme menneskeheten til ruin likevel. Først og fremst fordi du virker å snakke stort sett om nordmenn.. og vi er jo bare en liten fjert i verdenssammenheng. For det andre, så finnes det svært mange flinke og lovende ungdommen i Norge i dag, som blir en solid bærebjelke også i fremtiden. Jeg er lei meg for ungdommer som får en dårlig oppvekst. Men en dårlig oppvekst i dag (sett bortsett fra tragedier med foreldre som gir totalt F) så kan en dårlig oppvekst være at man ikke har råd til nye klær hver måned (men har nok klær) må klare seg med en gammel mobil (men har mobil) har bare en gammel 28" tykk tv (men har tv) er flau over den gamle bilen til foreldrene (men har bil) synes det er kjipt å måtte spise enkel middag hver dag (men spiser middag hver dag) så selv de som har det dårlig i Norge i dag.. har det egentlig helt fantastisk i mange øyner, sett fra andre steder i verden der du kan bli drept på stedet for meningen din. 2 Lenke til kommentar
ola_nordmann Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hadde jeg fått en krone for vær gang jeg seriøst vurderer og lemleste en annen av pur hat så hadde jeg vært milliardær. Jeg kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Det er skummelt at du tenker slik, og heldigvis tilhører du sannsynligvis minoriteten i Norge. Men du har noen poenger også. I Norge i dag tar de aller fleste ungdommene alt for gitt. Vi tenker ikke over at Norge var ett forferdelig land å leve i i tusener av år, og at det har blitt levelig de siste 50 år. Vi unge nordmenn er gjerne litt Paris Hilton'er.. vi har så utrolig mye, men vet ikke å sette pris på det, fordi vi vet egentlig ikke hva det vil si å miste alt, mangle alt. Jeg kan ikke si jeg vet det. Men jeg vil ikke dømme menneskeheten til ruin likevel. Først og fremst fordi du virker å snakke stort sett om nordmenn.. og vi er jo bare en liten fjert i verdenssammenheng. For det andre, så finnes det svært mange flinke og lovende ungdommen i Norge i dag, som blir en solid bærebjelke også i fremtiden. Jeg er lei meg for ungdommer som får en dårlig oppvekst. Men en dårlig oppvekst i dag (sett bortsett fra tragedier med foreldre som gir totalt F) så kan en dårlig oppvekst være at man ikke har råd til nye klær hver måned (men har nok klær) må klare seg med en gammel mobil (men har mobil) har bare en gammel 28" tykk tv (men har tv) er flau over den gamle bilen til foreldrene (men har bil) synes det er kjipt å måtte spise enkel middag hver dag (men spiser middag hver dag) så selv de som har det dårlig i Norge i dag.. har det egentlig helt fantastisk i mange øyner, sett fra andre steder i verden der du kan bli drept på stedet for meningen din. ja,, det var vel kansje litt å ta i med at jeg har milliarder av tanker om å lemleste folk.. jeg ser den. Jeg ville bare poengtere hvor forbanna jeg er på late, bortskjemte drittunger som trur de vet hva livet er. Som enda ikke har vokst fra seg sin barnslige verden. Verden er slettes ikke et vakkert og morro sted å være, for majoriteten (selvom jeg gjerne skulle ønske at den var det) heldigvis tilhører jeg minoriteten.... og slutte å klage på de små tinga som i Norge ikke betyr en DRITT i forhold til alle andre land! hvor som du sier du kan bli drept ved å bare si meningen din Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er du ola_nordmann eller jack_wolf? Begge forstår jeg Men jeg er enig med deg i at de fleste i Norge vet ikke hvor heldige de faktisk er. Men jeg vet ikke helt hva vi skulle gjort annerledes? De fleste mennesker er faktisk gode mennesker, som bryr seg om familien sin, og plager ikke andre. Det er veldig synd at noen mennesker, selv i rike Norge lever ett forferdelig liv. Dessverre så finnes det foreldre som bryr seg katten om ungene sine, eller direkte mishandler dem. DET er grusomt. Latskap og barnslighet er ikke direkte ond, det rammer stor sett dem selv. Du kan ikke surfe deg igjennom livet kun på latskap. Ja, du vil få noen kroner fra staten, men det holder ikke til å leve det skikkelige gode liv. Skal du leve ett godt liv, gi familien sikre økonomiske rammer - da må du faktisk jobbe. Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Enig med tenklitt her selv om jeg synes tittelstarter har noen gode poenger! Lenke til kommentar
soulless Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Utrolig nok er ikke trådstarter den eneste gjennom historien som har beklagd seg over hvor forferdelige ungdommen i dag er, her er et eksempel: The children now love luxury; they have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for elders and love chatter in place of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their households. They no longer rise when elders enter the room. They contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers. Så du ser, spørsmålet blir vel om det virkelig er slik at ungdommen gjennom de siste ~2400 årene har blitt verre og verre, eller om det bare slik at triste jævler alltid gjør det de kan best - syte og klage. MVH en som innser at det er problemer i samfunnet, men som ikke syns det å fantasere om drap og lemlestelse er noen som helst løsning. 5 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Sannheten i livet er at du sjeldent finner noe sannhet i noe. Og det er den største vitsen i menneskets historie. Så da blir det jeg som skal fortelle og representere sannheten. Det er det samme om sannheten er stygg som satan, det er som oftest det den er også. Så hvis det betyr å oppføre seg som satan, så O.K. Hvilket valg har jeg? Vi alle lever vær for oss, for oss selv. Inni huene våres har vi laget vår egen verden som vi ikke viser til hverandre.. Vær gang vi møter på fremmede, reagerer vi med forakt. Og vi måler hverandre opp og ned, dømmer hverandre etter utseende, og vi har ikke en peil på hvorfor! Seriøst, hvis jeg fikk en krone for vært stygge blikk jeg fikk på gata, ville jeg vært millionær. Vi oppfører oss så håpløst! Ingen har noen grunn nå lenger, til å leve. Hvor langt har ikke vi distansert oss fra ikke bare hverandre, men oss selv? Hvor mange tomme og kalde blikk får du på gata? Hadde jeg fått en krone for vær gang jeg seriøst vurderer og lemleste en annen av pur hat så hadde jeg vært milliardær. Hat, hat,hat over hele linja. Fjerner jo ikke hat med hat.... Barbier i klær til tusen, med ikke en eneste ting å gi av seg selv enn deres eget utseende. Det er så smålig og tragisk. Det er så grusomt og tragisk at jeg får dårlig sammvittighet av å le av det. Stygge, grusomme sannhet. Tomme kalde blikk. Akkurat som du er over, og andre under. Jeg lever faen ikke noen løgn. Jeg lever faen ikke noen løgn som vær og en av dere falske opplblåste kjøtthuer gjør. VÅKN OPP DAGENS UNGDOM! Vet dere ikke at dere er byggesteiner til fremtidige generasjoner? Der vi står nå, vil om 50 år ingen klare å stå engang! Selvmordsstatistikken kommer til å skyte i været samtidig som pistolene vil gå av i vært eneste nabolag av fremmedgjøring og depresjon. Og en av de vil mest sannsynlig være dine egne arvinger av kjøtt og blod. Folk er så ignorante, folk nekter å se virkeligheten! Det går jo ikke an å være positiv uten å ignorere all driten som er overalt rundt omkring. Det blir som å juge, blir som å leve en løgn. Skal vi gå rundt i våre egne fantasi verdener da eller? Å tenke at alt er bra, og ingenting er feil. Åh.. Jeg kjenner jeg blir forbanna, for ingen har nok baller til å stå fram å si ifra. Ingen bryr seg! Ikke kom å si at vi bryr oss, for jeg ser ikke noen forandring! Den generasjonen her er utfor en jævla bratt bakke. Og hvis ikke folk begynner å våkne opp snart, så kommer til å bli et helvette på denne jord. En jævla stor skam, men det er sannheten. Gi meg heller en grusom sannhet, enn en eneste stor løgn. Og jeg skal sitte å fortelle den til dere alle, enten folk liker det eller ikke. Til mitt siste åndedrag, og jeg kan love deg, jeg har nok ved til å brenne det bålet her en god stund. Og jeg er sikker på at jeg kommer til å få mer og. Jeg skal presse den på dere, jeg skal sitte og representere sannheten til enhver tid, og når du ser meg i øya, så kommer til til å se den grusomme sannheten du så sårt gjør alt for å unngå. Hvorfor er det ikke noen fokus på menneskelig verdi? Grunnverdiene i et menneske blir pissa på og gjort til hån. Hva er vi? Er vi alle aliens? Stygge sannhet. Stygge sannhet. Har deg etter halsen. Og ikke faen om jeg slipper... Hilsen demoralisert hypokritt Vi får ihvertfall en veldig tung jobb med å ta vare på alle dere gamliser, nå som eldrebølgen setter inn for fullt! Og er forresten ikke vi som er dagens ungdom et produkt av våre foreldre ? Endret 11. oktober 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Utrolig nok er ikke trådstarter den eneste gjennom historien som har beklagd seg over hvor forferdelige ungdommen i dag er, her er et eksempel: The children now love luxury; they have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for elders and love chatter in place of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their households. They no longer rise when elders enter the room. They contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers. Så du ser, spørsmålet blir vel om det virkelig er slik at ungdommen gjennom de siste ~2400 årene har blitt verre og verre, eller om det bare slik at triste jævler alltid gjør det de kan best - syte og klage. MVH en som innser at det er problemer i samfunnet, men som ikke syns det å fantasere om drap og lemlestelse er noen som helst løsning. Poenget er vel at mange 50+ mener at ungdommen er noen latsabber og slabbedasker.. de glemmer at de selv i sine glansdager hang på gatehjørne hele dagen og drakk sannsynligvis både hardere og farligere drikkevarer enn rusbrus og pils... Lenke til kommentar
ola_nordmann Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Sannheten i livet er at du sjeldent finner noe sannhet i noe. Og det er den største vitsen i menneskets historie. Så da blir det jeg som skal fortelle og representere sannheten. Det er det samme om sannheten er stygg som satan, det er som oftest det den er også. Så hvis det betyr å oppføre seg som satan, så O.K. Hvilket valg har jeg? Vi alle lever vær for oss, for oss selv. Inni huene våres har vi laget vår egen verden som vi ikke viser til hverandre.. Vær gang vi møter på fremmede, reagerer vi med forakt. Og vi måler hverandre opp og ned, dømmer hverandre etter utseende, og vi har ikke en peil på hvorfor! Seriøst, hvis jeg fikk en krone for vært stygge blikk jeg fikk på gata, ville jeg vært millionær. Vi oppfører oss så håpløst! Ingen har noen grunn nå lenger, til å leve. Hvor langt har ikke vi distansert oss fra ikke bare hverandre, men oss selv? Hvor mange tomme og kalde blikk får du på gata? Hadde jeg fått en krone for vær gang jeg seriøst vurderer og lemleste en annen av pur hat så hadde jeg vært milliardær. Hat, hat,hat over hele linja. Fjerner jo ikke hat med hat.... Barbier i klær til tusen, med ikke en eneste ting å gi av seg selv enn deres eget utseende. Det er så smålig og tragisk. Det er så grusomt og tragisk at jeg får dårlig sammvittighet av å le av det. Stygge, grusomme sannhet. Tomme kalde blikk. Akkurat som du er over, og andre under. Jeg lever faen ikke noen løgn. Jeg lever faen ikke noen løgn som vær og en av dere falske opplblåste kjøtthuer gjør. VÅKN OPP DAGENS UNGDOM! Vet dere ikke at dere er byggesteiner til fremtidige generasjoner? Der vi står nå, vil om 50 år ingen klare å stå engang! Selvmordsstatistikken kommer til å skyte i været samtidig som pistolene vil gå av i vært eneste nabolag av fremmedgjøring og depresjon. Og en av de vil mest sannsynlig være dine egne arvinger av kjøtt og blod. Folk er så ignorante, folk nekter å se virkeligheten! Det går jo ikke an å være positiv uten å ignorere all driten som er overalt rundt omkring. Det blir som å juge, blir som å leve en løgn. Skal vi gå rundt i våre egne fantasi verdener da eller? Å tenke at alt er bra, og ingenting er feil. Åh.. Jeg kjenner jeg blir forbanna, for ingen har nok baller til å stå fram å si ifra. Ingen bryr seg! Ikke kom å si at vi bryr oss, for jeg ser ikke noen forandring! Den generasjonen her er utfor en jævla bratt bakke. Og hvis ikke folk begynner å våkne opp snart, så kommer til å bli et helvette på denne jord. En jævla stor skam, men det er sannheten. Gi meg heller en grusom sannhet, enn en eneste stor løgn. Og jeg skal sitte å fortelle den til dere alle, enten folk liker det eller ikke. Til mitt siste åndedrag, og jeg kan love deg, jeg har nok ved til å brenne det bålet her en god stund. Og jeg er sikker på at jeg kommer til å få mer og. Jeg skal presse den på dere, jeg skal sitte og representere sannheten til enhver tid, og når du ser meg i øya, så kommer til til å se den grusomme sannheten du så sårt gjør alt for å unngå. Hvorfor er det ikke noen fokus på menneskelig verdi? Grunnverdiene i et menneske blir pissa på og gjort til hån. Hva er vi? Er vi alle aliens? Stygge sannhet. Stygge sannhet. Har deg etter halsen. Og ikke faen om jeg slipper... Hilsen demoralisert hypokritt Vi får ihvertfall en veldig tung jobb med å ta vare på alle dere gamliser, nå som eldrebølgen setter inn for fullt! Og er forresten ikke vi som er dagens ungdom et produkt av våre foreldre ? gamlis? jeg er nok ingen gamlis kamerat Jo, det er helt sant, så kan vel rette brevet mot norges befolkning istedet! Lenke til kommentar
ola_nordmann Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Utrolig nok er ikke trådstarter den eneste gjennom historien som har beklagd seg over hvor forferdelige ungdommen i dag er, her er et eksempel: The children now love luxury; they have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for elders and love chatter in place of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their households. They no longer rise when elders enter the room. They contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers. Så du ser, spørsmålet blir vel om det virkelig er slik at ungdommen gjennom de siste ~2400 årene har blitt verre og verre, eller om det bare slik at triste jævler alltid gjør det de kan best - syte og klage. MVH en som innser at det er problemer i samfunnet, men som ikke syns det å fantasere om drap og lemlestelse er noen som helst løsning. Det er jo en stor forskjell på å fantasere og å faktisk gjøre det.. og jeg har ingen planer om å gjøre det bare så det er nevnt. Lenke til kommentar
ola_nordmann Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Utrolig nok er ikke trådstarter den eneste gjennom historien som har beklagd seg over hvor forferdelige ungdommen i dag er, her er et eksempel: The children now love luxury; they have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for elders and love chatter in place of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their households. They no longer rise when elders enter the room. They contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers. Så du ser, spørsmålet blir vel om det virkelig er slik at ungdommen gjennom de siste ~2400 årene har blitt verre og verre, eller om det bare slik at triste jævler alltid gjør det de kan best - syte og klage. MVH en som innser at det er problemer i samfunnet, men som ikke syns det å fantasere om drap og lemlestelse er noen som helst løsning. Poenget er vel at mange 50+ mener at ungdommen er noen latsabber og slabbedasker.. de glemmer at de selv i sine glansdager hang på gatehjørne hele dagen og drakk sannsynligvis både hardere og farligere drikkevarer enn rusbrus og pils... skjønner ikke hva rusbrus og pils har noe med dette og gjøre egentli men.. helt klart befriende og ta seg en dram innimellom Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Sannheten i livet er at du sjeldent finner noe sannhet i noe. Og det er den største vitsen i menneskets historie. Så da blir det jeg som skal fortelle og representere sannheten. Det er det samme om sannheten er stygg som satan, det er som oftest det den er også. Så hvis det betyr å oppføre seg som satan, så O.K. Hvilket valg har jeg? Vi alle lever vær for oss, for oss selv. Inni huene våres har vi laget vår egen verden som vi ikke viser til hverandre.. Vær gang vi møter på fremmede, reagerer vi med forakt. Og vi måler hverandre opp og ned, dømmer hverandre etter utseende, og vi har ikke en peil på hvorfor! Seriøst, hvis jeg fikk en krone for vært stygge blikk jeg fikk på gata, ville jeg vært millionær. Vi oppfører oss så håpløst! Ingen har noen grunn nå lenger, til å leve. Hvor langt har ikke vi distansert oss fra ikke bare hverandre, men oss selv? Hvor mange tomme og kalde blikk får du på gata? Hadde jeg fått en krone for vær gang jeg seriøst vurderer og lemleste en annen av pur hat så hadde jeg vært milliardær. Hat, hat,hat over hele linja. Fjerner jo ikke hat med hat.... Barbier i klær til tusen, med ikke en eneste ting å gi av seg selv enn deres eget utseende. Det er så smålig og tragisk. Det er så grusomt og tragisk at jeg får dårlig sammvittighet av å le av det. Stygge, grusomme sannhet. Tomme kalde blikk. Akkurat som du er over, og andre under. Jeg lever faen ikke noen løgn. Jeg lever faen ikke noen løgn som vær og en av dere falske opplblåste kjøtthuer gjør. VÅKN OPP DAGENS UNGDOM! Vet dere ikke at dere er byggesteiner til fremtidige generasjoner? Der vi står nå, vil om 50 år ingen klare å stå engang! Selvmordsstatistikken kommer til å skyte i været samtidig som pistolene vil gå av i vært eneste nabolag av fremmedgjøring og depresjon. Og en av de vil mest sannsynlig være dine egne arvinger av kjøtt og blod. Folk er så ignorante, folk nekter å se virkeligheten! Det går jo ikke an å være positiv uten å ignorere all driten som er overalt rundt omkring. Det blir som å juge, blir som å leve en løgn. Skal vi gå rundt i våre egne fantasi verdener da eller? Å tenke at alt er bra, og ingenting er feil. Åh.. Jeg kjenner jeg blir forbanna, for ingen har nok baller til å stå fram å si ifra. Ingen bryr seg! Ikke kom å si at vi bryr oss, for jeg ser ikke noen forandring! Den generasjonen her er utfor en jævla bratt bakke. Og hvis ikke folk begynner å våkne opp snart, så kommer til å bli et helvette på denne jord. En jævla stor skam, men det er sannheten. Gi meg heller en grusom sannhet, enn en eneste stor løgn. Og jeg skal sitte å fortelle den til dere alle, enten folk liker det eller ikke. Til mitt siste åndedrag, og jeg kan love deg, jeg har nok ved til å brenne det bålet her en god stund. Og jeg er sikker på at jeg kommer til å få mer og. Jeg skal presse den på dere, jeg skal sitte og representere sannheten til enhver tid, og når du ser meg i øya, så kommer til til å se den grusomme sannheten du så sårt gjør alt for å unngå. Hvorfor er det ikke noen fokus på menneskelig verdi? Grunnverdiene i et menneske blir pissa på og gjort til hån. Hva er vi? Er vi alle aliens? Stygge sannhet. Stygge sannhet. Har deg etter halsen. Og ikke faen om jeg slipper... Hilsen demoralisert hypokritt Vi får ihvertfall en veldig tung jobb med å ta vare på alle dere gamliser, nå som eldrebølgen setter inn for fullt! Og er forresten ikke vi som er dagens ungdom et produkt av våre foreldre ? gamlis? jeg er nok ingen gamlis kamerat Jo, det er helt sant, så kan vel rette brevet mot norges befolkning istedet! Har du to brukere eller ? Tror ikke det er helt lov. Fant en tråd med samme tittel og førsteinnlegg fra ditt nick i Samliv & Relasjoner. Det er jack_wolf jeg siterte. Endret 12. oktober 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
ola_nordmann Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Sannheten i livet er at du sjeldent finner noe sannhet i noe. Og det er den største vitsen i menneskets historie. Så da blir det jeg som skal fortelle og representere sannheten. Det er det samme om sannheten er stygg som satan, det er som oftest det den er også. Så hvis det betyr å oppføre seg som satan, så O.K. Hvilket valg har jeg? Vi alle lever vær for oss, for oss selv. Inni huene våres har vi laget vår egen verden som vi ikke viser til hverandre.. Vær gang vi møter på fremmede, reagerer vi med forakt. Og vi måler hverandre opp og ned, dømmer hverandre etter utseende, og vi har ikke en peil på hvorfor! Seriøst, hvis jeg fikk en krone for vært stygge blikk jeg fikk på gata, ville jeg vært millionær. Vi oppfører oss så håpløst! Ingen har noen grunn nå lenger, til å leve. Hvor langt har ikke vi distansert oss fra ikke bare hverandre, men oss selv? Hvor mange tomme og kalde blikk får du på gata? Hadde jeg fått en krone for vær gang jeg seriøst vurderer og lemleste en annen av pur hat så hadde jeg vært milliardær. Hat, hat,hat over hele linja. Fjerner jo ikke hat med hat.... Barbier i klær til tusen, med ikke en eneste ting å gi av seg selv enn deres eget utseende. Det er så smålig og tragisk. Det er så grusomt og tragisk at jeg får dårlig sammvittighet av å le av det. Stygge, grusomme sannhet. Tomme kalde blikk. Akkurat som du er over, og andre under. Jeg lever faen ikke noen løgn. Jeg lever faen ikke noen løgn som vær og en av dere falske opplblåste kjøtthuer gjør. VÅKN OPP DAGENS UNGDOM! Vet dere ikke at dere er byggesteiner til fremtidige generasjoner? Der vi står nå, vil om 50 år ingen klare å stå engang! Selvmordsstatistikken kommer til å skyte i været samtidig som pistolene vil gå av i vært eneste nabolag av fremmedgjøring og depresjon. Og en av de vil mest sannsynlig være dine egne arvinger av kjøtt og blod. Folk er så ignorante, folk nekter å se virkeligheten! Det går jo ikke an å være positiv uten å ignorere all driten som er overalt rundt omkring. Det blir som å juge, blir som å leve en løgn. Skal vi gå rundt i våre egne fantasi verdener da eller? Å tenke at alt er bra, og ingenting er feil. Åh.. Jeg kjenner jeg blir forbanna, for ingen har nok baller til å stå fram å si ifra. Ingen bryr seg! Ikke kom å si at vi bryr oss, for jeg ser ikke noen forandring! Den generasjonen her er utfor en jævla bratt bakke. Og hvis ikke folk begynner å våkne opp snart, så kommer til å bli et helvette på denne jord. En jævla stor skam, men det er sannheten. Gi meg heller en grusom sannhet, enn en eneste stor løgn. Og jeg skal sitte å fortelle den til dere alle, enten folk liker det eller ikke. Til mitt siste åndedrag, og jeg kan love deg, jeg har nok ved til å brenne det bålet her en god stund. Og jeg er sikker på at jeg kommer til å få mer og. Jeg skal presse den på dere, jeg skal sitte og representere sannheten til enhver tid, og når du ser meg i øya, så kommer til til å se den grusomme sannheten du så sårt gjør alt for å unngå. Hvorfor er det ikke noen fokus på menneskelig verdi? Grunnverdiene i et menneske blir pissa på og gjort til hån. Hva er vi? Er vi alle aliens? Stygge sannhet. Stygge sannhet. Har deg etter halsen. Og ikke faen om jeg slipper... Hilsen demoralisert hypokritt Vi får ihvertfall en veldig tung jobb med å ta vare på alle dere gamliser, nå som eldrebølgen setter inn for fullt! Og er forresten ikke vi som er dagens ungdom et produkt av våre foreldre ? gamlis? jeg er nok ingen gamlis kamerat Jo, det er helt sant, så kan vel rette brevet mot norges befolkning istedet! Har du to brukere eller ? Tror ikke det er helt lov. Fant en tråd med samme tittel og førsteinnlegg fra ditt nick i Samliv & Relasjoner. Det er jack_wolf jeg siterte. jepp, jeg er begge.. arrester meg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hehe, nei for min del gjør det ingenting. Tenkte bare å si fra. Lurte bare først litt på hvorfor du svarte når det ikke var deg jeg siterte. Lenke til kommentar
ola_nordmann Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hehe, nei for min del gjør det ingenting. Tenkte bare å si fra. Lurte bare først litt på hvorfor du svarte når det ikke var deg jeg siterte. helt i orden det.. har automatisk pålogging her inne og det virker som den liker å bytte på litt Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg skjønner på sett og vis hva trådstarter vil formilde. Det er noe fremmedfrykt og kalde blikk å møte - men det er nettopp blant fremmende. Man kan jo også snu på det og tenke på alle de "gode" blikkene man opplever, men kanskje ikke tenker over. Det har også litt å si hvilke "brilleglass" du ser verden med, og personlig tror jeg det handler nesten like mye som innstilling til verden rundt seg. Men jeg ser poenget ditt. Det mest uheldige er at dagens ungdomstid kun nesten handler om hvem som er mest kul, og standarden blir liggende der og ikke på de menneskelige verdiene som er mye mer enn å gå i en rå genser og sko. Feil fokus, men sånn har det vel vært i alle tider - selv m det åpenbart var mer lek og mindre tøffhet som i dag. jeg vet klart hva jeg foretrekkerog hva som er mest relasjonelt utviklende. Det som imilertid ikke har eksistert lenge, er typen sosiale nettverk som Facebook osv hvor "alle" legger ut glansbilder av sine egne liv og det går sport i å skyte mest både skriftlig og bildemessig. Uting, og er med å skape depresjon og dårlig selvbildet balnt enkelte. I Japan haddeman ikke depreasjon i ordvokubularet før på 90-tallet, og det har klar sammenheng med dagens teknologiske og selvutleggende medier. Det har bare forsterket seg i dag. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 A truth that's told with bad intent beats all the lies you can invent ... Men seriøst, hva er problemet? At vi ikke hilser? At folk prioriterer andre kvaliteter enn hva du selv gjør? At folk påstår at de kjenner sannheten? Hva er galt med dere som sitter og nikker til dette? Fascister! Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Spar deg for det siste er du snill. Skjønner ikke hvor du vil med innlegget ditt. Hvor svarer du konkret pådet jeg skriver? Hvis det er trådstarter du sikter til foreslår jeg at du konkretiserer det du skriver bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå