fiskebollebiff Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hoppsann Hvrdan kan jeg lage min egen religion, og hvor sender man inn søknad for det? 4 Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Vi trenger ikke flere religioner 4 Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er jo ganske lett. Finn deg noko nytt å tru på. Eller spør du om korleis du skipar ein religion/eit livssyn/ein kult som får støtte av staten? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 er statsstøtte som er målet her ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du må ha 300 eller 500 medlemmer tror jeg, ihvertfall for å motta statstøtte. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Troddedet holdt med 3 jeg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 De må også være mennesker, jeg prøde å kjøpe 400 rotter å si at de var min menighet, men det holdt ikke for staten, så jeg bare slapp dem løs ned i kloaken, jeg tror de forsatte med religionen der, viss du legger hode ned ved et kommlokk, kan du noen ganger høre dem synge salmer. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Vet ikke helt hvor mange, men det må nok flere til enn 3 stk. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvios det er statstøtte; "Alt som er" neste? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Å samle 500 personer som sier at de tilhører en eller annen tullete religion høres ikke så vanskelig ut. Jeg er med, altså. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Finne på et kult navn, en god historie, en jalla hjemmesiden og litt PR så er man på god vei. Er med jeg. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 500 personer er ikke så mye. Hvor mye får man i støtte? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sikkert 1kr pr. medlem, så ca. 500kr, det som er bedre er å starte en ny stats eid tv kanal og kreve 2400kr i året fra hver eneste motherfucker i landet. Det blir ca. 12 milliarder, litt mer penger å bruke. og du får nye 12 milliarder hver år, så viss du greier å bruke opp de første 12 milliardene på gotteri og tvspill, i løpet av 9 måneder, behøver du bare vente 3 måneder til så får du 12 milliarder til. Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sikkert 1kr pr. medlem, så ca. 500kr, det som er bedre er å starte en ny stats eid tv kanal og kreve 2400kr i året fra hver eneste motherfucker i landet. Det blir ca. 12 milliarder, litt mer penger å bruke. og du får nye 12 milliarder hver år, så viss du greier å bruke opp de første 12 milliardene på gotteri og tvspill, i løpet av 9 måneder, behøver du bare vente 3 måneder til så får du 12 milliarder til. Ett kjapt googlesøk, totalt uten kildekritikk: "Muslimske menigheter fikk i 2008 kr 335,- i støtte pr medlem" 500 * 335 = 167.500 i året er da litt grunker? Men ta det med en stor klype salt, basert på ett google søk, uten å engang klikke inn på siden Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 BTW: Svar på trådens spørsmål: http://www.gateavisa.no/blekka/ga152/religion/152rslik.html Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Awesomeisme, for oss som tror at vi er awesome og uavhengig av andre religioner og deres straffer. Vi er utvalgt av vår Gud, aka Mr Awesome til å leve et awesome liv her på jorden. De som ikke ser på seg selv som Awesome og godtar eksistensen av Mr Awesome er dømt til et lame liv. Når vi har nok medlemmer, så bygger vi en awesome kirke som vi kan kalle Church of awesome, og her serveres det alkohol og spilles awesome musikk. Vi har faktisk et eget awesome bryggeri i kjelleren, og alt er bare awesome, no worries høres det ut som en plan? 4 Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Awesomeisme, for oss som tror at vi er awesome og uavhengig av andre religioner og deres straffer. Vi er utvalgt av vår Gud, aka Mr Awesome til å leve et awesome liv her på jorden. De som ikke ser på seg selv som Awesome og godtar eksistensen av Mr Awesome er dømt til et lame liv. Når vi har nok medlemmer, så bygger vi en awesome kirke som vi kan kalle Church of awesome, og her serveres det alkohol og spilles awesome musikk. Vi har faktisk et eget awesome bryggeri i kjelleren, og alt er bare awesome, no worries høres det ut som en plan? Ja god plan Men hvem definerer hva som er awesome og hva som er lame? Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Awesomeismen gjør! Nei.. jeg er redd vi får 30.000 grener av Awesomeismen her også... The Holy Book of Awesome vil bli tolket forskjellig, og vi får forskjellige grener... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå