Gå til innhold

Hvordan lage egen religion?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De må også være mennesker, jeg prøde å kjøpe 400 rotter å si at de var min menighet, men det holdt ikke for staten, så jeg bare slapp dem løs ned i kloaken, jeg tror de forsatte med religionen der, viss du legger hode ned ved et kommlokk, kan du noen ganger høre dem synge salmer.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Sikkert 1kr pr. medlem, så ca. 500kr, det som er bedre er å starte en ny stats eid tv kanal og kreve 2400kr i året fra hver eneste motherfucker i landet.

Det blir ca. 12 milliarder, litt mer penger å bruke. og du får nye 12 milliarder hver år, så viss du greier å bruke opp de første 12 milliardene på gotteri og tvspill, i løpet av 9 måneder, behøver du bare vente 3 måneder til så får du 12 milliarder til.

Lenke til kommentar

Sikkert 1kr pr. medlem, så ca. 500kr, det som er bedre er å starte en ny stats eid tv kanal og kreve 2400kr i året fra hver eneste motherfucker i landet.

Det blir ca. 12 milliarder, litt mer penger å bruke. og du får nye 12 milliarder hver år, så viss du greier å bruke opp de første 12 milliardene på gotteri og tvspill, i løpet av 9 måneder, behøver du bare vente 3 måneder til så får du 12 milliarder til.

Ett kjapt googlesøk, totalt uten kildekritikk: "Muslimske menigheter fikk i 2008 kr 335,- i støtte pr medlem"

500 * 335 = 167.500 i året er da litt grunker?

Men ta det med en stor klype salt, basert på ett google søk, uten å engang klikke inn på siden ;)

Lenke til kommentar

Awesomeisme, for oss som tror at vi er awesome og uavhengig av andre religioner og deres straffer. Vi er utvalgt av vår Gud, aka Mr Awesome til å leve et awesome liv her på jorden. De som ikke ser på seg selv som Awesome og godtar eksistensen av Mr Awesome er dømt til et lame liv. Når vi har nok medlemmer, så bygger vi en awesome kirke som vi kan kalle Church of awesome, og her serveres det alkohol og spilles awesome musikk. Vi har faktisk et eget awesome bryggeri i kjelleren, og alt er bare awesome, no worries ;)

høres det ut som en plan? :p

• Liker 4
Lenke til kommentar

Awesomeisme, for oss som tror at vi er awesome og uavhengig av andre religioner og deres straffer. Vi er utvalgt av vår Gud, aka Mr Awesome til å leve et awesome liv her på jorden. De som ikke ser på seg selv som Awesome og godtar eksistensen av Mr Awesome er dømt til et lame liv. Når vi har nok medlemmer, så bygger vi en awesome kirke som vi kan kalle Church of awesome, og her serveres det alkohol og spilles awesome musikk. Vi har faktisk et eget awesome bryggeri i kjelleren, og alt er bare awesome, no worries ;)

høres det ut som en plan? :p

Ja god plan :) Men hvem definerer hva som er awesome og hva som er lame?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...