Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Brev til norges ungdom


Anbefalte innlegg

Sannheten i livet er at du sjeldent finner noe sannhet i noe. Og det er den største vitsen i menneskets historie. Så da blir det jeg som skal fortelle og representere sannheten. Det er det samme om sannheten er stygg som satan, det er som oftest det den er også. Så hvis det betyr å oppføre seg som satan, så O.K. Hvilket valg har jeg?

 

Vi alle lever vær for oss, for oss selv. Inni huene våres har vi laget vår egen verden som vi ikke viser til hverandre.. Vær gang vi møter på fremmede, reagerer vi med forakt. Og vi måler hverandre opp og ned, dømmer hverandre etter utseende, og vi har ikke en peil på hvorfor! Seriøst, hvis jeg fikk en krone for vært stygge blikk jeg fikk på gata, ville jeg vært millionær. Vi oppfører oss så håpløst! Ingen har noen grunn nå lenger, til å leve. Hvor langt har ikke vi distansert oss fra ikke bare hverandre, men oss selv? Hvor mange tomme og kalde blikk får du på gata? Hadde jeg fått en krone for vær gang jeg seriøst vurderer og lemleste en annen av pur hat så hadde jeg vært milliardær. Hat, hat,hat over hele linja. Fjerner jo ikke hat med hat.... Barbier i klær til tusen, med ikke en eneste ting å gi av seg selv enn deres eget utseende. Det er så smålig og tragisk. Det er så grusomt og tragisk at jeg får dårlig sammvittighet av å le av det. Stygge, grusomme sannhet. Tomme kalde blikk. Akkurat som du er over, og andre under. Jeg lever faen ikke noen løgn. Jeg lever faen ikke noen løgn som vær og en av dere falske opplblåste kjøtthuer gjør. VÅKN OPP DAGENS UNGDOM! Vet dere ikke at dere er byggesteiner til fremtidige generasjoner? Der vi står nå, vil om 50 år ingen klare å stå engang! Selvmordsstatistikken kommer til å skyte i været samtidig som pistolene vil gå av i vært eneste nabolag av fremmedgjøring og depresjon. Og en av de vil mest sannsynlig være dine egne arvinger av kjøtt og blod. Folk er så ignorante, folk nekter å se virkeligheten! Det går jo ikke an å være positiv uten å ignorere all driten som er overalt rundt omkring. Det blir som å juge, blir som å leve en løgn. Skal vi gå rundt i våre egne fantasi verdener da eller? Å tenke at alt er bra, og ingenting er feil. Åh.. Jeg kjenner jeg blir forbanna, for ingen har nok baller til å stå fram å si ifra. Ingen bryr seg! Ikke kom å si at vi bryr oss, for jeg ser ikke noen forandring!

 

Den generasjonen her er utfor en jævla bratt bakke. Og hvis ikke folk begynner å våkne opp snart, så kommer til å bli et helvette på denne jord. En jævla stor skam, men det er sannheten. Gi meg heller en grusom sannhet, enn en eneste stor løgn. Og jeg skal sitte å fortelle den til dere alle, enten folk liker det eller ikke. Til mitt siste åndedrag, og jeg kan love deg, jeg har nok ved til å brenne det bålet her en god stund. Og jeg er sikker på at jeg kommer til å få mer og. Jeg skal presse den på dere, jeg skal sitte og representere sannheten til enhver tid, og når du ser meg i øya, så kommer til til å se den grusomme sannheten du så sårt gjør alt for å unngå. Hvorfor er det ikke noen fokus på menneskelig verdi? Grunnverdiene i et menneske blir pissa på og gjort til hån. Hva er vi? Er vi alle aliens? Stygge sannhet. Stygge sannhet. Har deg etter halsen. Og ikke faen om jeg slipper...

 

 

Hilsen hypokritt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi se, 1 person som opfatter alle andre som sure og grinete, det må være alle andre!

 

Or maaaybe not.

 

JEg møter mange sure blikk når jeg er ute og går, og jeg møter antageligvis flere glade blikk, har du prøvd å smile selv noen gang kanskje? Det pleier man å komme en lang vei med, den store majoritet smiler tilbake.

Lenke til kommentar

Skal vi se, 1 person som opfatter alle andre som sure og grinete, det må være alle andre!

 

Or maaaybe not.

 

JEg møter mange sure blikk når jeg er ute og går, og jeg møter antageligvis flere glade blikk, har du prøvd å smile selv noen gang kanskje? Det pleier man å komme en lang vei med, den store majoritet smiler tilbake.

 

jepp, jeg liker å smile veldig godt egentli

Lenke til kommentar

Nå vil jeg svare på noe av innlegget ditt.

 

Vi alle lever vær for oss, for oss selv. Inni huene våres har vi laget vår egen verden som vi ikke viser til hverandre.. Vær gang vi møter på fremmede, reagerer vi med forakt. Og vi måler hverandre opp og ned, dømmer hverandre etter utseende, og vi har ikke en peil på hvorfor! Seriøst, hvis jeg fikk en krone for vært stygge blikk jeg fikk på gata, ville jeg vært millionær. Vi oppfører oss så håpløst!

 

Forsåvidt lever vi hver for oss. Inne i hodene våre oppfatter vi verden, og mye av dette kan vi aldri vise for andre.

Likevel lever vi ekstremt tett opp mot hverandre. Vi oppfører oss på mange måter som en enhet.

Det er bare tull at vi møter alle andre med forakt. Jeg har selv vært i perioder hvor jeg har delvis hatet verden, og den eneste som så på verden med forakt den gang, var meg selv. Jeg tror den eneste her som møter verden med forakt, er deg. Dette støttes med at du skriver vi konsekvent.

Vi dømmer andre etter utseende i mange situasjoner fordi det ligger i vår natur.

 

Hadde jeg fått en krone for vær gang jeg seriøst vurderer og lemleste en annen av pur hat så hadde jeg vært milliardær. Hat, hat,hat over hele linja. Fjerner jo ikke hat med hat.... Barbier i klær til tusen, med ikke en eneste ting å gi av seg selv enn deres eget utseende. Det er så smålig og tragisk. Det er så grusomt og tragisk at jeg får dårlig sammvittighet av å le av det. Stygge, grusomme sannhet. Tomme kalde blikk. Akkurat som du er over, og andre under. Jeg lever faen ikke noen løgn. Jeg lever faen ikke noen løgn som vær og en av dere falske opplblåste kjøtthuer gjør. VÅKN OPP DAGENS UNGDOM! Vet dere ikke at dere er byggesteiner til fremtidige generasjoner?

 

JEG ER FAEN MEG IKKE NOE OPPBLÅST KJØTTHUE.

 

Og hvis det virkelig er sånn at du går rundt og seriøst vurderer å lemleste noen, håper jeg du blir skutt og drept før du faktisk gjør dette. Hvis du bare overdrev, og aldri ville bli syk nok til å lemleste/skade/drepe noen, håper jeg du kan leve i fred og harmoni med oss andre. :cool:

 

- Hvis noen blikk er kalde og tomme, hvaslags blikk ville du da foretrukket. Skal jeg sende fulle og varme blikk til deg? Hva betyr det? Hva mener du, egentlig? Er samfunnet hjernedødt, er det det du mener?

 

Hvaslags løgn snakker du om?

 

Og hvem er det du klager over? Hater du alle oss andre?

 

Jeg skal presse den på dere, jeg skal sitte og representere sannheten til enhver tid, og når du ser meg i øya, så kommer til til å se den grusomme sannheten du så sårt gjør alt for å unngå. Hvorfor er det ikke noen fokus på menneskelig verdi? Grunnverdiene i et menneske blir pissa på og gjort til hån. Hva er vi? Er vi alle aliens? Stygge sannhet. Stygge sannhet.

 

Hva mener du? Grunnverdiene i et menneske? Ordlegg deg klarere.

Ellers, kan jeg forsikre deg om at vi ikke er utenomjordiske vesner.

Mener du at vi ikke er hyggelige nok mot hverandre? Mener du at vi skulle gjort mer for å redde mennesker andre steder på kloden? Mener du at vi skal slutte å være i bestemte vennegjenger, og heller være åpne mot alle?

Og hvaslags sannhet snakker du om? Hva er sannheten?

 

 

Generelt er mitt svar til deg:

 

Du tar feil på mange måter. Samfunnet I DAG er ikke værre enn samfunnet man hadde før i tiden. Dagens ungdom er generelt som all ungdom før dem - vi, dagens ungdom er de som de gamle kan sukke over, før de sier (som de alltid har gjort): "Uff, dagens ungdom."

Endret av MækkTævvish
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå vil jeg svare på noe av innlegget ditt.

 

Vi alle lever vær for oss, for oss selv. Inni huene våres har vi laget vår egen verden som vi ikke viser til hverandre.. Vær gang vi møter på fremmede, reagerer vi med forakt. Og vi måler hverandre opp og ned, dømmer hverandre etter utseende, og vi har ikke en peil på hvorfor! Seriøst, hvis jeg fikk en krone for vært stygge blikk jeg fikk på gata, ville jeg vært millionær. Vi oppfører oss så håpløst!

 

Forsåvidt lever vi hver for oss. Inne i hodene våre oppfatter vi verden, og mye av dette kan vi aldri vise for andre.

Likevel lever vi ekstremt tett opp mot hverandre. Vi oppfører oss på mange måter som en enhet.

Det er bare tull at vi møter alle andre med forakt. Jeg har selv vært i perioder hvor jeg har delvis hatet verden, og den eneste som så på verden med forakt den gang, var meg selv. Jeg tror den eneste her som møter verden med forakt, er deg. Dette støttes med at du skriver vi konsekvent.

Vi dømmer andre etter utseende i mange situasjoner fordi det ligger i vår natur.

 

Hadde jeg fått en krone for vær gang jeg seriøst vurderer og lemleste en annen av pur hat så hadde jeg vært milliardær. Hat, hat,hat over hele linja. Fjerner jo ikke hat med hat.... Barbier i klær til tusen, med ikke en eneste ting å gi av seg selv enn deres eget utseende. Det er så smålig og tragisk. Det er så grusomt og tragisk at jeg får dårlig sammvittighet av å le av det. Stygge, grusomme sannhet. Tomme kalde blikk. Akkurat som du er over, og andre under. Jeg lever faen ikke noen løgn. Jeg lever faen ikke noen løgn som vær og en av dere falske opplblåste kjøtthuer gjør. VÅKN OPP DAGENS UNGDOM! Vet dere ikke at dere er byggesteiner til fremtidige generasjoner?

 

JEG ER FAEN MEG IKKE NOE OPPBLÅST KJØTTHUE.

 

Og hvis det virkelig er sånn at du går rundt og seriøst vurderer å lemleste noen, håper jeg du blir skutt og drept før du faktisk gjør dette. Hvis du bare overdrev, og aldri ville bli syk nok til å lemleste/skade/drepe noen, håper jeg du kan leve i fred og harmoni med oss andre. :cool:

 

- Hvis noen blikk er kalde og tomme, hvaslags blikk ville du da foretrukket. Skal jeg sende fulle og varme blikk til deg? Hva betyr det? Hva mener du, egentlig? Er samfunnet hjernedødt, er det det du mener?

 

Hvaslags løgn snakker du om?

 

Og hvem er det du klager over? Hater du alle oss andre?

 

Jeg skal presse den på dere, jeg skal sitte og representere sannheten til enhver tid, og når du ser meg i øya, så kommer til til å se den grusomme sannheten du så sårt gjør alt for å unngå. Hvorfor er det ikke noen fokus på menneskelig verdi? Grunnverdiene i et menneske blir pissa på og gjort til hån. Hva er vi? Er vi alle aliens? Stygge sannhet. Stygge sannhet.

 

Hva mener du? Grunnverdiene i et menneske? Ordlegg deg klarere.

Ellers, kan jeg forsikre deg om at vi ikke er utenomjordiske vesner.

Mener du at vi ikke er hyggelige nok mot hverandre? Mener du at vi skulle gjort mer for å redde mennesker andre steder på kloden? Mener du at vi skal slutte å være i bestemte vennegjenger, og heller være åpne mot alle?

Og hvaslags sannhet snakker du om? Hva er sannheten?

 

 

Generelt er mitt svar til deg:

 

Du tar feil på mange måter. Samfunnet I DAG er ikke værre enn samfunnet man hadde før i tiden. Dagens ungdom er generelt som all ungdom før dem - vi, dagens ungdom er de som de gamle kan sukke over, før de sier (som de alltid har gjort): "Uff, dagens ungdom."

 

takker for innlegg :cool:

Lenke til kommentar

Gjør DU så mye nyttig da, unntatt å gå rundt og hate folk?

 

Jenta du nettopp går forbi og hater, kan nettopp ha startet et prosjekt for å bygge vannpumper i Tanzania, og skal selv reise ned dit og ordne det når hun har samlet inn penger. I know one of those.

 

Mens du bare går og hater liksom. HYKLER.

 

Sannsynligvis er gata du går på finansiert av skattepengene fra disse milliardærene som aldri har hatt en avslappende stund og stresset seg gjennom livet. Tenk på det.

 

Haters gonna hate.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Gjør DU så mye nyttig da, unntatt å gå rundt og hate folk?

 

Jenta du nettopp går forbi og hater, kan nettopp ha startet et prosjekt for å bygge vannpumper i Tanzania, og skal selv reise ned dit og ordne det når hun har samlet inn penger. I know one of those.

 

Mens du bare går og hater liksom. HYKLER.

 

Sannsynligvis er gata du går på finansiert av skattepengene fra disse milliardærene som aldri har hatt en avslappende stund og stresset seg gjennom livet. Tenk på det.

 

Haters gonna hate.

 

hvis du bare tar en titt på hvem brevet er fra. kan vel heller ikke si at jeg gjør så mye mer nyttig enn alle andre.. jeg tror heller ikke jeg er bedre enn andre, jeg hater heller ikke alle andre.. jeg prøver faktisk alltid det beste jeg kan på å se mennesker fra et rent perspektiv

Lenke til kommentar

Her får du en del svar som utfordrer førsteinnlegget ditt, også svarer du bare med intetsigende enlinjere? Hva er det egentlig du prøver å oppnå?

 

jeg skrev en intetsigende enlinjer fordi jeg ikke orker å sitte å svare på en million spørsmål folk selv egentlig kan gjøre opp sin egen mening om.. det er også det brevet er til for

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...