Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex er ikke lenger mitt største ønske :(

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har alltid hatt utrolig lyst på sex med en jente. Men dette har aldri blitt noe av og jeg merker at etterhvert så har lysten blitt nesten borte. Nå har jeg bare lyst på en klem og noen å holde rundt, er det noen som har opplevd liknende? eller som mener noe om det? Synes det er litt rart, er 20 :(

Edit: Det er ikke snakk om "en jente" men bare en eller annen :)

Endret av TheWankership
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper nok at du/hjernen/kroppen har vendt deg til å ikke tenke på sex pga mangel på sådann. Akkurat det samme har jeg gjort i senere tid da jeg ikke har ønsket å ta meg tid til jenter, men nå som jeg har funnet ei, har interessen og lysten blusset sterkt opp! ;)

Lenke til kommentar

Er i samme situasjon selv, sex er jo ingen ting å haste med, det viktigste er å finne på ting som du liker. Som også blir mer fornøyelig når konsentrasjonen ikke er sløvet ned med konstante tanker om reproduksjon. Livet kan nytes på mange forskjellige måter, med og uten sex.

Lenke til kommentar

Spør 10 "tilfeldige" på gata om du får spandere en kaffe ... og snakk om planen ... "jo du skjønner.. jeg orker ikke utelivsmaset så jeg begynte for 5 min siden å spørre pene damer om jeg kunne få spandere en kaffelatte.." .. Avslutt når kaffen er drukket opp, og spør om å få gjøre det samme i morgen..

Du får mange nei, men i en jobb som selger får man det... de velger de og... med mange hensyn..

Da er du oppriktig, og har litt humor (hele greia er jo komisk) og viser initiativ... 3 egenskaper alle ønsker.

Nettdating er jo en greie for mange..

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...