TheWankership Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Hei Jeg har alltid hatt utrolig lyst på sex med en jente. Men dette har aldri blitt noe av og jeg merker at etterhvert så har lysten blitt nesten borte. Nå har jeg bare lyst på en klem og noen å holde rundt, er det noen som har opplevd liknende? eller som mener noe om det? Synes det er litt rart, er 20 Edit: Det er ikke snakk om "en jente" men bare en eller annen Endret 11. oktober 2010 av TheWankership Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Desperasjon? Det er helt lov å være desperat, men du må komme deg ut av stolen og sjekke opp jenter da. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Helt normalt. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Det greier jeg ikke Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Da passer nicket og avataren din godt Anyways, jo det klarer du. Jeg har en liten mistanke at du gjør feilen med å havne i vennesonen, eller? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Om du ikke får napp uansett hvor hardt du prøver, så kan du sikte lavere! Husk at desto lavere du sikter, desto bedre kan jenten være. 4 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Det stemmer nok det ja, men er generelt dårlig til å snakke ordentlig med jenter, er flinkest til å snakke tull, men kommer jo ingen vei med det har jeg sett Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Finn deg ei du kan snakke tull med! Jenter kommer i allslags personligheter. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tipper nok at du/hjernen/kroppen har vendt deg til å ikke tenke på sex pga mangel på sådann. Akkurat det samme har jeg gjort i senere tid da jeg ikke har ønsket å ta meg tid til jenter, men nå som jeg har funnet ei, har interessen og lysten blusset sterkt opp! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Finn deg ei du kan snakke tull med! Jenter kommer i allslags personligheter. akkurat det der er overraskende vanskelig Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Finn deg ei du kan snakke tull med! Jenter kommer i allslags personligheter. akkurat det der er overraskende vanskelig Tullvrøvel og pølsespinn! Kjenner mange som er helt totalt psykopat i hodet, du leter bare feil plass. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg skal love deg at sexlysten din absolutt ikke minker når du får deg noen å knulle ofte. Tvert imot Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 hvor skal man lete etter slike da? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Karl Johann? Teit svar. Det er ikke så lett å komme i kontakt med folk og holde på den kontakten mer enn 5 min. Hvis du i tillegg bare ler og snakekr tull tror dem at du er gal og går videre. hvordan tror du at man skal få tak i dem? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er i samme situasjon selv, sex er jo ingen ting å haste med, det viktigste er å finne på ting som du liker. Som også blir mer fornøyelig når konsentrasjonen ikke er sløvet ned med konstante tanker om reproduksjon. Livet kan nytes på mange forskjellige måter, med og uten sex. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du har lyst på en kjæreste og ikke en one night stand med andre ord 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kommer når du minst aner det. Du er bare 20, du har ikke hastverk. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Spør 10 "tilfeldige" på gata om du får spandere en kaffe ... og snakk om planen ... "jo du skjønner.. jeg orker ikke utelivsmaset så jeg begynte for 5 min siden å spørre pene damer om jeg kunne få spandere en kaffelatte.." .. Avslutt når kaffen er drukket opp, og spør om å få gjøre det samme i morgen.. Du får mange nei, men i en jobb som selger får man det... de velger de og... med mange hensyn.. Da er du oppriktig, og har litt humor (hele greia er jo komisk) og viser initiativ... 3 egenskaper alle ønsker. Nettdating er jo en greie for mange.. 2 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 HAHA! Fikk faktisk lyst til å prøve det der selv om det virker helt sykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg