leifper Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 [ Denne Melding var redigert av: leifper på 2002-02-01 10:04 ] Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 http://www.hardware.no/webshoper/erfarings...?webshop=amraam Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Bestillte en Eizo L365 lcd skjerm på en onsdag/torsdag. +ett radeon kort. Venta noen dager, men kom ikke no i posten. sendte en mail og da viste det seg at skjermen ikke var på lager, men dagen etter sklle pakken være underveis. I mellomtiden hadde multicom fått inn 10 stk av radeon 8500 så da avbestilte jeg det hos amraam. Det gikk greit. Virker som en grei butikk og ikke no trøbbel med min korrenspondane. Men synes egentlig at de burde sendt meg en amil om at skjermen ikke var på lager og noe om når de regnet å få denne inn. På det siste punktet kan de virkelig lære mye av itbutikken. Oppfølging av kundene som handler på web er noe enhver butikk i norge burde tatt litt mer på alvor synes nå jeg. Gjelder ikke bare amraam, men stort sett alle jeg har vært i kontakt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå