andsti Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Okey, mulig dette er et veldig dumt spm. men fungerer usb 3.0 som vanlig usb, altså, passer den i hviken som helst usb inngang? Tenkte å kjøpe en harddisk som jeg kunne spille filmer rett fra, uten å legge dem inn på pcen.. Hvis jeg gjør det med den jeg har nå, så hakker det så innmari mye.. og siden jeg så at usb 3.0 skulle være innmari my raskere, så tenkte jeg det var en godt valg..(?) takk på forhånd for hjelp! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tenkte å kjøpe en harddisk som jeg kunne spille filmer rett fra, uten å legge dem inn på pcen..Hvis jeg gjør det med den jeg har nå, så hakker det så innmari mye.. Du får prøve å hakke i takt med filmen, så oppheves effekten :!: Det vil ikke hjelpe med usb3-disk om du ikke anskaffer en usb3 kontroller Lenke til kommentar
andsti Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 skjønner ikke noe av hva du mente men.. usb3 kontroller? whats that? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du må ha USB 3 i begge ender av kabelen. Det hjelper ikke bare å kjøpe en disk hvis ikke PC støtter USB 3. Det er der kontroller kommer inn. Lenke til kommentar
andsti Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 okey, takk skal du ha, finnes det noen usb2 harddisker som går fort nok til å spille av filmer rett fra harddisk uten at det hakker? bruker en macbook aliminium. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) okey, takk skal du ha, finnes det noen usb2 harddisker som går fort nok til å spille av filmer rett fra harddisk uten at det hakker? bruker en macbook aliminium. Alle harddisker man får kjøpt nå vil jeg si. Ofte så er det heller bærbare pcen som ikkje har riktig codec eller at cpuen faktisk er for svak for å kjøre en full hd film enn at det er harddisken som er for treig. Endret 11. oktober 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
andsti Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 okey, herlig! takk skal du ha! vet du hvordan det ligger ann med macbook al. burde det gå å spille av 720 filmer rett fra en ny hardisk på den? Lenke til kommentar
andsti Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 så hvis jeg kjøper denne http://cdon.se/hemelektronik/freecom_hard_drive_classic_ii_2tb_usb_2.0-11745880?utm_source=kelkoose&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Freecom%20Hard%20Drive%20Classic%20II%202TB%20USB%202. vil jeg kunne spille av 720 filmer rett fra den? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvis harddisken du har nå er USB 2 er det nok noe annet enn den som har skylden for at det hakker. Lenke til kommentar
andsti Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Hardisken jeg har nå er rimelig gammel.. kanskje enn 4-5 år.. bruker en apple macbook aliminium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå