tho_kva2 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg har nettopp hentet mitt nye 5870 kort hos posten.. Jeg stappet det inn, ga det strøm og satte på de 2 bridgene mellom kortene, så startet jeg PC-en og det dukket ingenting opp. Jeg slo så av tok av bridgene og tok ut strømmen fra det nye kortet og det gamle startet som vanlig.. Jeg satt strømmen i det nye og da startet PC-en, men med hovedkortets innebygde skjermkort. Det var også en veldig høy pipelyd når jeg startet slik.. Det kom opp en "melding" om at W7 prøvde å innstalere driver til 58xx kortet, men kom aldri lenger (ventet i 2min).. Pipingen var litt vel drøy xD Denne driveren må jo uansett allerede være installert siden jeg alt bruker et 5870 kort.. Noen mer info dere trenger så si ifra! Noen ideer? Update 1: Har tatt første kortet og satt dette i sporet dens og nå starter det uten piping men uten drivere, den ble installert; restarte og den funka.. Får nå teste å starte i andre sporet uten at andre graffikortet er i i det hele tatt.. dumme meg.. kan det ha vært hva den reagerte på at kortet var i men uten strøm? (pippingen) Dette funket da også.. så da er vi på start igjen hehe.. Endret 11. oktober 2010 av tho_kva2 Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 >.< jeg satt no begge i og gjorde akkuratt det samme som første gang.. nå starta den helt fint, bare den ene driveren som skulle lage sånn trøbbel, jaja.. Endelig, CrossFire som det vel heter for amd. LØST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå