Gå til innhold

Hjemmekino anbefaling

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst på bedre lyd til actionfilmer i stua og har tenkt å bruke maks 5000kr på dette. Systemet trenger ikke å være kompakt, er ute etter best lyd. Hva ville dere ha gjort? Kjøpt nytt? Brukt?

Endret av Wassabi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det er ikke størrelsen det kommer an på, men kvaliteten. Kommer langt med små høytalere og en god sub.

Hva man bør ha, kommer an på hva du vi ha ut av anlegget (Du får selvfølgelig bedre lyd med stereo til samme pris som surround), men skal du ha hjemmekino så bør du ha 5 høytalere og helst en sub.

Lenke til kommentar

Tja, det er ikke størrelsen det kommer an på, men kvaliteten. Kommer langt med små høytalere og en god sub.

Hva man bør ha, kommer an på hva du vi ha ut av anlegget (Du får selvfølgelig bedre lyd med stereo til samme pris som surround), men skal du ha hjemmekino så bør du ha 5 høytalere og helst en sub.

Skjønner. Vil du anbefale dette:

https://www.elprice.no/elprice/default.asp?page=vare&produsentID=HT-TXQ120&ref=Kelkoo&&utm_source=Kelkoo.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=HT-TXQ120#

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke så mye om komptaktanlegg fra elkjøp/elprice/expert. Jeg ville anbefalt å gå opp noen lapper og kjøpe noe skikkelig, men om budsjettet er stramt, så må man ta til takke med det man har råd til ;)

Søk litt rundt om du finner tester av de anleggene du har sett deg ut. Og om mulig, prøv å få hørt på noen av dem.

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...