ole1990 Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei! Jeg har ikke råd til å betale $400'000 for en klokke. Så det blir en kopi i stedet. Men er det noen som vet hvor man kan få tak i slikt i Oslo området? Helst modellen "RM 020 Pocket Watch" Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Det er ikke lov å selge kopier i Norge, så du er nok nødt til å lete på de mer lysskye stedene på internett.. I og med at det ikke er lov risikerer du forøvrig at den blir beslaglagt i tollen. En annen ting er at du risikerer langt verre ting hvis du tar den med til f.eks Frankrike eller Italia. Da kan du risikere en bot som er høyere enn det klokken koster opprinnelig.. Endret 11. oktober 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Den klokka var gri-se-kul! Synd jeg er en alt for pedantisk jævel til å ta til takke med kopier. Ei heller er jeg millionær, så jeg tror jeg arkiverer denne klokka sammen med lamborghinien og luksusvillaen på den spanske riviera. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Kjøp heller noe annet som har en hyggeligere pris. IKKE kjøp fake. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hvem i Norges grønne granskauer ønsker å betale så mye for den klokka? Den var jo ikke pen. Uansett, en fake kopi ville ha kostet en del ettersom du ikke kan fake så mye av mekanikken ettersom mye av det er synlig. Du ville altså uansett måtte brukt en del for en kopi, og når den hadde gått i stykker (tro meg, det ville skjedd), har du heller ingen garanti. Nei, hør heller på PatSharpX sine kloke ord. Endret 12. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Synes den var gri-se-stygg, i tillegg til en ublu pris. Ikke kjøp en kopi, eller kopier av noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Spør du meg finnes det ikke noe mer latterlig en folk som går rundt med "replica" og kopier og tror de er kule. Heller uten klokke, enn med kopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå