The Stig Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Og Nintendo feirer med samlepakker i bøtter og spann. Les mer Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 WANT! Må prøve å få tak i den Wii-en og Super Mario Allstars. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 DS Lite'n min begynner å bli slitt, og det er en sort linje i den øverste skjermen. Kanskje på tide å oppgradere. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Super Mario All-Stars skal jeg ha! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tror ikke jeg orker enda en allstarsvariant om den ikke bringer noe vesentlig nytt på bordet som jeg ikke kan få vha emulering. AtW Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Snacks All-Stars er herved ført opp på toppen av innkjøpslista! Btw, noen som vil kjøpe en svart Wii? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Virker som en god grunn til å endelig skaffe seg en Wii! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er ikke alle spillene i All-Stars på Virtual Console? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jo de er det. Men jeg liker (Nå skal jeg banne i kirken og jeg hater å gjøre det) faktisk SNES versjon av spillene bedre enn NES. Fordi det er lettere å styre med Classic kontrollen til Wii. Selvom NES versjonene er de ordentlige og med den grafikken de skal ha. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 At Mario fyller 25 år er i beste fall en sannhet med modifikasjoner. Mario dukket som mange vet først opp i Donkey Kong i 1981, og det første "rene" Mariospillet var Mario Bros. fra 1983. Det som fyller 25 år, derimot, er Super Mario Bros, som ble utgitt i Japan 13. september 1985. (kilde) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 DS Lite'n min begynner å bli slitt, og det er en sort linje i den øverste skjermen. Kanskje på tide å oppgradere. Du kunne sikkert fått min, den har nemlig ikke vært i bruk siden jeg fikk alle stjernene i NSMB. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Det spørs hvor mye du skal ha for den og om det er en DSi. Jeg har jo DS Lite fra før. Endret 12. oktober 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det spørs hvor mye du skal ha for den og om det er en DSi. Jeg har jo DS Lite fra før. Nei da, tror jeg beholder den, dessuten er det faktisk en DS Lite hvis jeg husker riktig. Egentlig kjipt at det aldri ble mer spilletid på den, har vel kommet en del gode spill etter hvert. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Gode spill er det mer enn nok av i grunnen. Det spørs hva du liker. Om du er interessert i JPRG har vi jo flere Dragon Quests, og Final Fantasy: The 4 Heroes of Light er svært bra. Grafisk ser det dårlig ut på bilder, men i bevegelse blir det noe helt annet. Og vanskelighetsgraden er som vanlig litt høy. Jeg ble slaktet i en enkel kamp før første boss. (og interessant nok er det svært inspirert av Dragon Quest IX. Men det er jo ikke negativt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hadde vært flottere om de gav ut 3DS i forbindelse med dette. Da hadde jeg kanskje vært villig å betale den blod prisen de vil ha for konsollen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hadde den kostet kr 1000,- ville fremdeles noen klaget over at det er for dyrt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Tror nok de fleste er enig at ca 3000Kr er for mye for et håndholdt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hvor får du 3000 fra? Vi vet ennå ikke prisen, men det blir neppe mer enn 2500. Det er ikke så ille. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hvor får du 3000 fra? Vi vet ennå ikke prisen, men det blir neppe mer enn 2500. Det er ikke så ille. Uff da. Nintendo gikk vel nettopp med at det var alle de positive presseomtalene som var skyld i den høye prisen, ikke kostnadene for å produsere og distribuere maskinen. Men hvis de har litt peiling på hva de driver med, regner jeg med de kommer til å senke prisen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg håper det. Så vidt jeg vet er ikke prisen fastsatt her i Norge ennå. Vi vet bare den japanske prisen. (lå vel på ca 1800,- norske om jeg ikke husker feil. Bare legg til toll, avgifter, moms, julebordet til politikerne osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg