SG_93 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 pc,en til lillebroren min er ødelagt fordi det mangler en system32 fil med navn volmgrx.sys hvordan kan jeg fikse det problemet ? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei, Jeg er ikke noen ekspert i dette men jeg tenker at du må resette hele pcen. 1. Put in innstalasjons CDEN 2. Velg språk deretter trykk Neste. 3. Velg Reparer PC. Det er sikkert noen som har bedre svar en meg. Lykke til! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Sorry for dobbelt posting men jeg har no viktig å si. En windowsfil er inne i windows..Derfor er det ikke en god ide å installere denne fra nettet, MED MINDRE DU VET AT WEBSIDEN DU INSTALLERER FRA ER 100 % TROVERDIG. Vis du installerer fra nettet, og det innholder virus...Kan PCEN dessverre havne i gale hender. PS: Skader det om jeg spør hvor gammel du er? Endret 11. oktober 2010 av Darksite Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 takk for svar men jeg tror jeg leverer den inn på reperasjon fikk ikke med formaterings platen når jeg kjøpte den og orker ikke vente på bestillingen da får vi bare se på garantien om jeg enda har den Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 takk for svar men jeg tror jeg leverer den inn på reperasjon fikk ikke med formaterings platen når jeg kjøpte den og orker ikke vente på bestillingen da får vi bare se på garantien om jeg enda har den Windowsdisken ligger sikkert på egen partisjon. Når du starter maskina så er det en knapp du skal trykke for å starte innstalleringa. Vet ikke hvilken knapp, men det står på skjermen i et lite øyeblikk. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 På min er det f8 tror jeg..fordi jeg hadde Acer recovery... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå