Gå til innhold

Telefon med diktafon og godt kamera

klomp1

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter en telefon til dama, som nettopp har startet praksis året sitt hos purken.. Og som emnet tilsier trenger hun et godt kamera og en diktafon. Har sett litt rundt, men er helt amøbe på mobil :) Har selv en X10 mini pro, og synes kamera der virker ganske bra. Men finner ingen mulighet for å ta opp lyd på den. Men det går kanskje å laste ned en app.?

Takker for alle eventuelle tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter igjen med tre forslag: HTC Desire, SE Xperia X10 eller Nokia N8.

De to første har Android til OS, og er lett å skaffe en app. som fungerer som diktafon. Kameraet til SE er mye bedre enn HTC sitt, derfor SE er med i det heletatt.

N8 har nok det beste kameraet av alle, og mest sansynlig en innebygd mulighet for å ta opp lyd? Siden de kjører sitt eget OS, er jeg veldig usikker på app., men trenger jo ikke det hvis det er innebygd en "diktafon". Den har også veldig mye bedre batteritid.

Er det noen som kan hjelpe meg nermere nå da? :) Det trenger jo faktisk ikke å være en smartphone heller, men det er jo det som er kult nå :p

EDIT: Samsung Galaxy S kan vel egentlig være med den og.. Den skal jo tross alt ha bedre kamera enn Desire... Desire var bare billigere :)

Endret av klomp1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...