Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) ipad er en forvokst kameramobiltelefon uten mobiltelefoni og kamera. Den har lite med PC og mac å gjøre både på maskinvaresiden, form, bruksområde og programvare. iPad har lite med telefoni å gjøre, men derimot mye med PC å gjøre. Du har en ensrettet oppfatning av og bakstreversk holdning til hva en PC skal være. Siden iPad erstatter behovet for datamaskin i stor grad/den daglige bruken for de aller fleste eierne, vil jeg på det sterkeste si at dette har mye med PC å gjøre. Min iPad har komplett erstattet behovet for å ta med laptop til universitetet. At dette liksom skulle ha noe med telefoni og kamera å gjøre, finner jeg meget merksnodig. Faktisk har den også bidratt til at jeg ennå ikke har skrevet ut noe som helst dette semesteret. Joda iPad'1 erstatter nok en laptop....... helt til du skal ta utskrift av noe. http://www.dagbladet.no/tegneserie/lunch/?1286575200 Endret 18. oktober 2010 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 iOS 4.2 har printerstøtte. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 IPad kan man i grunne definere som en mellom ting mellom telefon og minipc. ( Det er tatt litt fra hver). likevel så dekkes ikke behovet fult ut for alle. det er nok egentlig meningen at det skal være et (Internett) surfebrett med noe ekstra . Lenke til kommentar
Newton Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 iPad 2 kommer neste år, men den kommer ikke med 7" skjerm eller mindre skjerm enn dagens utgave. Innebygget printerstøtte kommer i iOS 4.2, men tredjepartsløsninger finnes allerede: http://itunes.apple.com/app/pns/id363371015 "There's an app for that" Lenke til kommentar
ryback Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 De som fant på å kalle det "retina display" vet tydeligvis ikke mye om hva slags makkverk virveldyrenes netthinne er. Netthinnen er nesten like dårlig som denne artikkelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) tomt til salgs Endret 19. oktober 2010 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 det er jo kommet frem en negative del påstander om IPad. hvilke av dem er korekte ? - har ingen kamera - kan ikke brukes til å ringe med - delvis definer som pc - mangler mulighet for å skrive ut Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Alle unntatt nr 3 som jeg ikke skjønte hva du mente. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det var en som mente at man gjorde akkurat det samme med Ipad-en som han før gjorde med pcen. Derfor mente han at den måtte være en pc. for de fleste ser den også ut som en forvokst utgave av en Iphone. så lenge det ikke er mulig å gjøre det samme 100% som man kan gjøre med en pc eller telefon så må den bare være delvis Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Den kan på langt hold ikke gjøre samme som pc.. Ja den kan surfe web, vise bilder og høre på musikk samt laste ned enkle spill. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Den kan på langt hold ikke gjøre samme som pc.. Ja den kan surfe web, vise bilder og høre på musikk samt laste ned enkle spill. Det er alt? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Vel.. nei. Men tenk litt selv og søk. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Vel.. nei. Men tenk litt selv og søk. Jeg vet hva man kan gjøre med en iPad, men din bruk av ordet "samt" gjorde at det virket som om du mente at alt man kan gjøre på en iPad er å surfe nettet, se på bilder, høre på musikk og laste ned enkle spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå